حمله خونین به بازرس شهرداری در بندرعباس

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس به تشریح حادثه ضرب و شتم بازرس منطقه یک شهرداری بندرعباس پرداخت.

حمله خونین به بازرس شهرداری در بندرعباس

مهدی باستین ظهر امروز (۳۱ اردیبهشت ماه) در تشریح این خبر، گفت: ساعت ۸ صبح روز شنبه مورخ ۳۰ اردیبهشت بازرس منطقه یک این مدیریت مورد  ضرب و شتم  و از ناحیه سر آسیب دید.

وی افزود: پرسنل این مدیریت طی برنامه کاری خود اقدام به گشت زنی در سطح منطقه داشته و در محله سنگ کن شرقی مورد دیوار کشی و تصرف غیر مجاز را مشاهده کردند.

وی با اشاره به اینکه جلوگیری از تصرف اراضی ملی جزئی از وظایف مهم این مدیریت است، افزود: در ادامه عوامل اراضی منطقه یک این مجموعه اقدام به جلوگیری از فعالیت این افراد متخلف یک که در حین انجام وظیفه فردی با شیء سنگین با ضربه به سر بازرس منطقه یک این مجموعه موجب شکستگی سر وی شد که در ادامه این فرد از محل حادثه متواری شد.

حمله خونین به بازرس شهرداری در بندرعباس / راهی بیمارستان شد + عکس

باستین با بیان اینکه مصدوم اکنون در بیمارستان خاتم تحت درمان و مراقبت است، اضافه کرد: از طریق واحد حقوقی این مجموعه نسبت به شناسایی این فرد اقدام صورت خواهد گرفت و قطعا اینگونه مسائل باعث می شود که مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری با جدیت بیشتر از قبل با اینگونه موارد برخورد داشته باشد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    عجب تومملکت هیجاناتی رخ می‌دهد حواسشون پرت کن جیبش بزن

  • ناشناس
    0

    اجرای قانون اقدامی پسندیده و لازم است. اما اقدامی که نکوهیده است اینست که مأمور دولت یا حاکمیت بابت تخلف قانونی از متخلف هم رشوه بگیرد و هم حکم قانون را اجرا کند! این دومی خیلی سوزش دارد!

  • ناشناس
    1

    وقتی در مکانی ساخت و ساز غیر مجاز صورت میگیرد ابتدا باید 3 مرتبه اخطار به فرد داده شود و در صورت عدم توجه با حکم رسمی دادگاه نسبت به تخریب اقدام کرد.این مامور شهرداری احتمالا حکم تخریب نداشته و میخواسته بدون حکم دادگاه تخریب کند که این بلا سرش آمده.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      کدام قانون گفته به متخلف ساخت و ساز غیر مجاز و غیرقانونی باید ابتدا سه بار اخطار کتبی داد و سپس حکم یا دستور قانونی قلع و قمع را اجرا کرد؟؟؟!!!

  • ناشناس
    0

    حدودا 20 روز راننده ماشین پیمانکار.اجراعیات شهرداری اهواز بودم بقدری ادم پست و کثیف و مردم آزار بیسواد و بی سرو پا و ......... هر چی بگم کم گفتم تو شهرداری خصوصا اجراییات شهرداری دیدم که ازحق و حقوقم بابت 20 روز کار کرد خودم گذشتم و ماشین انداختم تو پارکینگ امدم بیرون هر چی زنگ زدن گفتن بیا سر کار حقوقت بیشتر میکنیم. دیگه جواب تلفنشونم ندادم فوق العاده بینهایت ادمای متظاهر به دین و ریا کار و کثیبف و...........

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها