حمله خونین به دو طلبه در صفائیه قم/ تکذیب خبر فوت مضروب

ارگان رسانه ای نزدیک به سپاه نوشت: حوالی ساعت ۴:۳۰ صبح امروز خودرویی به دو طلبه در ایستگاه اتوبوس خیابان شهدا صفائیه قم حمله و پس از مصدوم کردن آنها پیاده شده و یکی از آنها را مورد ضربات شدید چاقو قرار می‌دهد.

حمله خونین به دو طلبه در صفائیه قم/ تکذیب خبر فوت مضروب

ضارب سپس برای حمله به ماموران نیروی انتظامی اقدام می‌کند و قصد خلع سلاح و تصاحب اسلحه ماموران انتظامی را داشته که با شجاعت ماموران دستگیر می‌شود. 

جزییات حمله خونین به یک روحانی در قم چه بود؟ 

سرهنگ امیر مختاری، فرمانده انتظامی افزود: صبح امروز در پی وقوع یک فقره تصادف منجر به جرح بین یک دستگاه خودروی تیبا و دو نفر عابر پیاده در خیابان شهدا قم، راننده خودروی تیبا که اهل قم نیز است بعد از تصادف و پیش از خارج شدن از خودرو، اقدام به خودزنی کرده و سپس با چاقو به یکی از مصدومان حادثه که معمم بود حمله ور می شود.

وی با بیان این که هر 3  مصدوم حادثه بلافاصله با آمبولانس به مرکز درمانی منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند گفت: جراحت نفر دوم حادثه ، سطحی بوده و از بیمارستان ترخیص شده است اما روحانی که با چاقو مورد حمله قرار گرفته بود از اتاق عمل خارج شد و تحت مراقبت های ویژه قرار دارد.

وی با اشاره به این که در برخی از کانال ها خبر فوت این طلبه منتشر شده است، این خبر را تکذیب کرد و افزود: خبر فوت مربوط به حادثه امروز صبح نیست و مصدومین هم اکنون در بیمارستان هستند.

مختاری با بیان این که فرد ضارب هم در بیمارستان تحت مراقبت های ویژه قرار دارد، گفت: تا زمانی امکان بازجویی از این فرد وجود نداشته باشد نمی توان از علت و انگیزه فرد ضارب صحبت کرد.

منبع: صابرین نیوز
شبکه‌های اجتماعی
نظرات شما - 1
  • ناشناس
    75

    حالا چه کار به دو تا طلبه ساده داشتن که معلومه وضع مالی خوبی نداشتن و با اتوبوس رفت و آمد میکردن
    خوب و بد در همه قشرها وجود داره
    عدالت رو زیر پا نگذارید خدا شاهد اعمال ماست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها