مرد مازندرانی زن و فرزندش را کشت و اعدام شد

دادستان عمومی و انقلاب فریدونکنار گفت: مجازات قصاص نفس قاتل بابت قتل عمدی همسر و فرزند در فریدونکنار اجرا شد.

مرد مازندرانی زن و فرزندش را کشت و اعدام شد

علیرضا برخور  روز دوشنبه افزود: در جهت اجرای احکام قضایی و برخورد قاطع با بزهکاران و پس از انجام مراحل قانونی و با درخواست اولیای دم مقتولین، مجازات قصاص نفس محکوم علیه (م-الف) بابت  قتل  عمدی همسر و فرزندش، در سحرگاه روز دوشنبه اجرا و قاتل به دار مجازات آویخته شد.

وی خاطر نشان کرد: متهم (قاتل) با استفاده از گاز مونواکسید کربن و تغییر مسیر لوله خروجی و هدایت لوله آبگرمکن به حمام و آشپزخانه و فضای داخل منزل اقدام به خفه کردن مقتولین که خواب بودند کرده و مقتولین (همسرو فرزند) در اثر خفگی ناشی از گاز به قتل رسیدند.

پیشتر در ۱۵ اردیبهشت سال جاری معاون اجتماعی و فرهنگی پلیس  مازندران  از بازداشت یکی از متهمان به قتل مادر و فرزند در شهرستان فریدونکنار خبر داد.

سرهنگ سید جعفر ساداتی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع  قتل  مادر و فرزندی در  شهرستان فریدونکنار  و  سرقت  خودرو و اموال قیمتی از منزل مقتولان، کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات ویژه پلیسی موفق شدند، روز گذشته رد خودروی سرقتی را در شهرستان رامسر شناسایی کنند.

وی اضافه کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان فریدونکنار در عملیاتی مشترک با ماموران انتظامی  شهرستان رامسر  این خودرو را توقیف و ضمن دستگیری یکی از متهمان به قتل در بازرسی از خودرو مقادیری طلاجات سرقتی متعلق به مقتول را نیز کشف کردند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    اعدام شد ومسئله حل شد!!!!!!!

  • ناشناس
    0

    ای کاش شیوه چگونگی انجامش رو نمی نوشتند چرا که بدبختانه تو این چیزها بدآموزی بیداد می کنه!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها