جدیدترین خبر از قاتل مسلح آیت الله سلیمانی در مازندران

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران گفت: پزشکی قانونی استان هنوز در مورد وضعیت سلامت متهم به قتل عضو مجلس خبرگان رهبری تا روز ۲۰ اردیبهشت هیچ‌گونه اظهار نظر رسمی و قطعی نکرده است.

جدیدترین خبر از قاتل مسلح آیت الله سلیمانی در مازندران

علی عباسی  با بیان اینکه معاینات و مصاحبه‌های اولیه با متهم به  قتل  با سرعت و در عین حال با دقت در حال انجام است اظهار کرد: باید معاینات دقیق روان پزشکی، ارزیابی‌ها، آزمایش‌ها و آزمون‌های روانی مختلفی در زمینه آن انجام شود که همه این موارد نیازمند صرف زمان کافی است و در یک زمان کوتاه اظهارنظر قطعی درباره این گونه موارد ممکن نیست.

وی تصریح کرد: در ارزیابی‌های روانی متهم، تشخیص  بیماری روانی  به دلیل تاثیر در تصمیمات کیفری دارای اهمیت است و دادستان در این بخش از تحقیقات قضایی می‌خواهد، بداند که آیا اختلالات روانی فرد به شدتی بوده که متهم در زمان ارتکاب جرم فاقد قوه تمیز باشد و به عبارت دیگر شدت بیماری روانی به این حد بوده که او بر رفتارش آگاه نباشد و مغایرت رفتار خود با قانون را درک نکند یا خیر؟

عضو شورای قضایی استان یادآور شد: جلسه با حضور کارشناسان این اداره کل در حال انجام است و نتیجه معاینات اولیه آن در کمترین زمان ممکن اعلام خواهد شد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    متهم به قتل عمد اگر مشکل جنون ادواری داشت که سالها به عنوان نیروی پلیس در نیروی انتظامی فعالیت نمی کرد و سپس بازنشسته نمی شد! ضمن اینکه نامبرده بعد از بازنشستگی پیش از موعد از نیروی انتظامی در مؤسسه انتظام وابسته به نیروی انتظامی که متشکل از نیروهای بازنشسته نیروی انتظامی است و در کار حفاظت از اموال و املاک نهادهای حاکمیتی فعالیت دارد به عنوان نگهبان بانک مشغول به انجام وظیفه نمی شد!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها