طلافروشان سمنانی از مرد بدل انداز رو دست خوردند

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از دستگیری فردی که در زمینه فروش سکه و پلاک‌های طلای تقلبی در شهرستان سمنان فعالیت داشت، خبر داد.

طلافروشان سمنانی از مرد بدل انداز رو دست خوردند

  سرهنگ محمود گیلانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر فروش  سکه تقلبی  به زرگری‌های فعال در  شهرستان سمنان  ، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در ابتدا بلافاصله طی هماهنگی اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری استان با معاون اتحادیه طلافروشان سمنان، موضوع به‌صورت گسترده در کانال مخصوص اتحادیه بارگذاری و دستورات هوشیاری به‌تمامی طلافروشان داده شد.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اشرافیت اطلاعاتی و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی و بررسی‌های تخصصی، توزیع‌کننده سکه‌های تقلبی که مردی جوان بود را شناسایی و موفق شدند وی را حین فروش سکه‌ها  دستگیر  کنند.

گیلانی با اشاره به بازجویی‌های فنی و پلیسی از متهم، گفت: وی ابتدا منکر هرگونه ارتکاب فعل مجرمانه می‌شد که در مواجهه با مدارک و مستندات لب به اعتراف گشود و به فروش ۱۶ قطعه سکه طلا تقلبی به ارزش ۹۷۰ میلیون ریال به زرگران شهرستان سمنان اعتراف کرد و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

وی با بیان اینکه اتحادیه طلافروشان با رضایت از این اقدام پلیس با نصب بنر در شهر از تلاش مأموران آگاهی تقدیر و تشکر کرد، از واحدهای صنفی به‌ویژه طلا و جواهرفروشان خواست تا با دقت بیشتری نسبت به خرید طلا اقدام و در قبال خرید طلا حتماً فاکتور خرید آن‌ها را از فروشنده مطالبه کنند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ط
    0

    همچین میگه 970 میلیون انگار تومنه بابا بگو 97 میلیون

  • ناشناس
    0

    در جمع اختلاس ۹۰هزار میلیاردی در فولاد چیزی نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها