دستگیری ۱۵ سارق در شهر گلسار

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ با اشاره به طرح پاکسازی در سطح گلسار اظهار کرد: در این طرح ۱۵ سارق دستگیر شدند.

دستگیری ۱۵ سارق در شهر گلسار

سرهنگ علی سلیمانی، اظهار کرد: مأموران انتظامی ساوجبلاغ برای ارتقای امنیت اجتماعی، برخورد قاطع و قانونی با اخلال گران نظم و امنیت اجتماعی و همچنین افزایش ایجاد احساس امنیت برای شهروندان، طرح پاکسازی را در سطح شهر گلسار این شهرستان به مرحله اجرا درآوردند.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۵ سارق شدند که تاکنون متهمان به ۳۰ فقره انواع سرقت اعتراف کرده‌اند.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به کشف مقادیری از انواع مواد مخدر، اظهار داشت: در این طرح، ۲۱ فروشنده مواد مخدر دستگیر و ۲۳ نفر معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل مراکز بازپروری شدند.

این مسئول انتظامی، کشف ۲ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، کشف ۴ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق، کشف ۲ هزار لیتر سوخت نفتی قاچاق، کشف ۴ فقره جعل و کلاهبرداری و دستگیری ۴ نفر در این خصوص و توقیف ۱۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف را از دیگر نتایج حاصله در اجرای طرح عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان با تاکید بر استمرار اینگونه طرح‌ها در طول سال بیان داشت: اجرای این طرح بازتاب بسیار خوبی را در بین شهروندان داشت و امت حزب الله و مسئولان شهرستانی از اقدامات به عمل آمده پلیس ساوجبلاغ ابراز رضایتمندی داشته و از زحمات و تلاش کارکنان انتظامی تقدیر و تشکر کردند.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها