حمله خونین سگ ولگرد به یک زن و 3 کودک بیرجندی

3 کودک و یک زن در بیرجند مورد حمله سگ قرار گرفتند و اقدامات درمانی لازم برای آنان انجام شده است.

حمله خونین سگ ولگرد به یک زن و 3 کودک بیرجندی

علی فاضلی‌فرد فرماندار بیرجند گفت: حدود ساعت 7 صبح امروز در روستای حسین‌آباد سادات از توابع شهرستان بیرجند 3 کودک مورد حمله یک قلاده  سگ ولگرد  قرار گرفتند.

وی عنوان کرد: در این حادثه یک دختر ۶ ساله از ناحیه صورت و دست، پسر 4 ساله از ناحیه دست و سر همچنین پسر ۱۱ ساله از ناحیه پا دچار گازگرفتگی توسط سگ شدند.

فرماندار بیرجند گفت: این مصدومان بلافاصله با اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند منتقل شدند که کارهای درمانی و واکسیناسیون آنان به موقع انجام شد و ادامه درمان هم در حال پیگیری و انجام است.

وی ادامه داد: حال عمومی این کودکان خوب گزارش شده است.

فاضلی‌فرد گفت: این قلاده سگ در ادامه مسیر خود به سمت روستای شمس‌آباد، ۲ قلاده سگ دیگر را مورد حمله قرار می‌دهد.

وی افزود: همچنین در روستای شمس‌آباد یک خانم ۵۵ ساله از ناحیه دست دچار گازگرفتگی می‌شود که بلافاصله به بیمارستان منتقل شده و کار درمانی این مصدوم هم در حال انجام است و حال عمومی اش خوب گزارش شده است.

فرماندار بیرجند بیان کرد: این قلاده سگ بلافاصله توسط تیم دامپزشکی جمع‌آوری و معدوم شد، نمونه‌برداری و آزمایش برای احتمال مبتلا بودن به بیماری هاری هم انجام شده است.

وی گفت: همچنین بقایای غذاهایی که مورد استفاده سگ‌های ولگرد در حاشیه روستاهای مذکور قرار می‌گرفت، جمع‌آوری شد.

وجود سگ‌های ولگرد یکی از معضلات مناطق شهری و روستایی خراسان جنوبی است و دی سال ۱۴۰۰ نیز حمله سگ‌های ولگرد جان یک کودک پنچ ساله در امیرآباد بیرجند را گرفت.

مسوولان استان بارها درباره افزایش تعداد سگ‌های بلاصاحب در شهرها و روستاها هشدار داده‌اند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ناشناس
    3

    یادش بخیر چندسال پیش سلبریتی ها در واکنش به خبر جمع آوری سگهای ولگرد شلوغ بازی درآوردند و هشتگ زدند که من هم یک سگم!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اسکل سگم مثل تو حق حیات دارد اگه انشانها با ازدیاد جمعیتشون به زندگی اونا تجاوز کردند مقصر سگه ؟

  • هادی
    1

    سگ ولگرد امیدوارم مردم بدونن وقتی سگی میخرن خبر دارن چطور وارد ایران میشود؟خبر دارن در قاچاق چندین سگ کشته میشود؟خبر دارن همین سگ از مادر یا پدرش جدا میشود بخاطر خودسری من؟این اسمش حمایت از حیوان نیست تو حمایت نکنی اونها خارج کشور مثل تمام حیوانها زندگی میکنن این اسمش خودبینی هست که همه چیو برای خودم میخوام

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      غربیها میخوان سگ بهت بفروشند.بعدش هم کلی پول بابت واکسنش و هزینه نگهداریش ازت بگیرند. بعدش هم خودت در آینده کلی پول بابت بیماریهایی که بهت منتقل میشه پرداخت کنی.سگ برای توی یک مزرعه یا جاهایی که واقعا بهش نیاز است استفاده می شود نه برای توی یک آپارتمان کوچک.جالبه با این همه کثافت بازی که در میارن ادعای با کلاس بودن هم دارند.یعنی اگر غربیها مدفوع هم بخورن بعد چندتا کارشناس در فضای مجازی الکی تبلیغ این کار را بکنند. یک عده. توی ایران تقلید می کنند و برای با کلاس بودن آن را می خورند.

  • ناشناس
    1

    چن روز پیش صب زود میخاستم برم بیرون جلو در خونه کنار ماشینم 20تا سگ بودن.اینقدم پارس میکردن ک ترسیدم چن دقیقه پشت در منتظر بودم ک یکم رفتن اونور تر .منم از فرصت استفاده کردم سریع سوار ماشین شدم .تا دیدننم سریع دویدن طرف من .منم ماشینو روشن کردم فرار کردن

    نظرات شما -
    • 1

      باید همه بچه های سلبریدیها را بگیری ببری بندازی جلو سگهای ولگرد.چرا توی شمال تهران جایی که خودشون زندگی می کنند سگهای ولگرد نیست.همه سگهای ولگرد را ببرید شمال تهران تا پیش سلبریدیها در خوشی و خرمی زندگی کنند.

  • امیرحسین
    0

    پارک پیش خونه ما پره

  • فخرالدین
    0

    تیم دامپزشکی بجای کار احمقانه و ظالمانه معدوم کردن سگ بیچاره باید راهکار منطقی برای این حیوانات زبون بسته پیدا میکردند ،ضمنا در بسیاری از موارد خودم شاهد بودم که یک سری انسان نماها با سنگ وچوب به این حیوانات بی دفاع حمله میکنند بعد وقتی حیون بر اساس ذاتش از خودش دفاع میکنه اون میشه تیتر خبرها ،ننگ به اون مسئولین بی کفایتی که باعث وبانی این حوادث هستند

  • ناشناس
    1

    هفته ای نیست که خبر ار کشته شدن و مصدوم شدن مردم به خصوص کودکان توسط سگهای ولگرد نشنویم. گویا مسئولان برای جان مردم اهمیتی قایل نیستند. پیشنهاد می شود وقتی مورد هجوم سگها قرار می گیریم چند شعار سیاسی بدهیم تا از در و دیوار مامور بریزه سگها فرار کنند.

  • جواد
    0

    حالا اول سلبریتیها معدوم کنیم یا سگها ... ولی اگه عاقل باشیم بالاخره سگها یه جایی به درد میخورن چون معروفه که یه لقمه نون خشک به سگ بدی تا اخر عمرش ازت ممنون هس و تشکر میکنه ولی اون سلبریتیهایی که با پول این مردم و بیت المال ادم شدن انگار یادشون رفته که جان و مال و نامسوشون مدیون چه کسانی هستند ...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها