فیلم تلخ از آخرین وداع دختر و پسر شهید شهرکی با پیکر پدر و مادرشان در زابل

ساعت 7 و 10 دقیقه صبح 10 اردیبهشت ماه شهید علیرضا شهرکی به دست عوامل ناشناس به همراه همسرش نرجس صیاد در خیابان های سراوان ترور شد.

فیلم تلخ از آخرین وداع دختر و پسر شهید شهرکی با پیکر پدر و مادرشان در زابل

در این حمله ناجوانمردانه سرهنگ علیرضا شهرکی رئیس آگاهی شهرستان سراوان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و همسر وی نیز که مورد اصابت گلوله قرار گرفت به بیمارستان منتقل شد که به علت وخامت وضع جسمانی او نیز شهید شد.

مراسم خاکسپاری این شهید و همسرش در صبح امروز سه شنبه 12 اردیبهشت ساعت 9 برگزار گردیده که تصاویری از وداع جانسوز فرزندان او با آنها باعث به درد آمدن دل مردم شد.

پیکر پاک و مطهر شهیدان سرهنگ علی‌رضا شهرکی و همسرش شهیده نرجس صیاد در زابل با حضور مسوولان و اقشار مختلف مردم تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شدند.

پیام سردار رییس پلیس آگاهی فراجا در پی شهادت سرهنگ  " علیرضا شهرکی" رییس پلیس آگاهی شهرستان سراوان

سردار "محمد قنبری" ، رییس پلیس آگاهی فراجا، با حضور در شهرستان سراوان ضمن دیدار و دلجویی با خانواده معظم شهید سرهنگ " علیرضا شهرکی" بر پیگیری جدی در دستگیری عاملین این جنایت تاکید کرد و طی پیامی شهادت رییس پلیس آگاهی شهرستان سراوان و همسر گرامی ایشان را تبریک و تسلیت گفت.

دراین پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولاتحسین الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

ملت بزرگ ایران سرافراز است به رشادت و از خود گذشتگی مردانی پاک سرشت که جان خود را وقف خدمت به مردم و امنیت و آرامش جامعه کرده و سبکبال و عاشقانه به سمت معشوق الهی رهسپار شدند.                                           

قطعا نام این شهیدان والامقام که جان عزیز خود را غیورانه  در طبق اخلاص نهاده تا حافظ نظم جامعه و برخورد با هنجارشکنان و مخلان امنیت باشند به نیکی در اذهان مردم قدرشناس خواهد ماند.                                                                    

اینجانب شهادت مظلومانه شهید سرافراز سرهنگ " علیرضا شهرکی" و همسر گرامی ایشان را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران،خانواده معظم شهید، مدافعان امنیت به ویژه جان بر کفان پلیس آگاهی و مردم عزیز و شریف استان سیستان و بلوچستان و شهرستان سراوان تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن شهید والامقام علو درجات و برای بازماندگان، شکیبایی و صبر جزیل را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.                                                                                              

جزییات مراسم خاکسپاری شهید شهرکی و همسرش

مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر رئیس پلیس آگاهی سراوان و همسرش در مصلی المهدی(عج) زابل برگزار و این شهدای والامقام در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شدند.

سردار دوستعلی جلیلیان اظهارداشت: رئیس پلیس آگاهی انتظامی شهرستان سراوان همراه با همسرش در یک اقدام کور مسلحانه در یکی از خیابان های این شهرستان مورد هدف گلوله قرار می‌گیرد که هر دو به فیض شهادت می رسند از این شهیدان والامقام یک فرزند دختر ۱۶ ساله و یک پسر ۱۵ ساله به جا مانده است.

وی شهادت این دو عزیز از خانواده بزرگ فراجا را مجدد خدمت مردم شریف و کارکنان جان برکف پلیس و خانواده های محترم این شهیدان و سایر بستگان تبریک و تسلیت عرض کرد.

در ادامه عکس هایی از حضور پرشور مردم شهید پرور شهرستان زابل در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهیدان والامقام سرهنگ علیرضا شهرکی و شهیده نرجس صیاد را مشاهده می کنید.

شهید شهرکی

در ادامه عکس هایی از حضور پرشور مردم شهید پرور شهرستان زابل در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهیدان والامقام سرهنگ علیرضا شهرکی و شهیده نرجس صیاد را مشاهده می کنید.

شهید شهرکی

شهید شهرکی

شهید شهرکی

وداع دردناک فرزندان شهرکی با پدر و مادر خود در روز سه شنبه 12 اردیبهشت را در ویدئوی زیر ببینید.

حجم ویدیو: 12.91M | مدت زمان ویدیو: 00:01:22 | دانلود ویدیو
منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    خدا لعنت کنه اونایی که مردم انداختن به جون هم

  • صداقت
    10

    خدایا مگه وقتش نیست که اقا بیا د آخه تا کی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها