اقدام مسلحانه در سیستان و بلوچستان، رئیس پلیس آگاهی سراوان به شهادت رسید

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از حمله ناجوانمردانه معاندین کوردل و شهادت رئیس پلیس آگاهی سراوان در یکی از خیابان های این شهرستان خبر داد.

اقدام مسلحانه در سیستان و بلوچستان، رئیس پلیس آگاهی سراوان به شهادت رسید

سرگرد علیرضا شهرکی، بر اثر تیراندازی افراد ناشناس در یک خودرو به شهادت رسید.

همسر او نیز در جریان این حمله مجروح شد که گفته می شود حالش مساعد نیست.

شناسایی عامل یا عاملین این جنایت در دستور کار قرار گرفته است.

سردار دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان هم در این باره گفت: ساعت ۷ و ۱۰ دقیقه صبح امروز رئیس پلیس آگاهی انتظامی سراوان در حالی که با خانواده اش در یکی از خیابان های شهرستان در حال تردد بودند، توسط معاندین به صورت ناجوانمردانه ترور شدند.

رئیس پلیس سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در این حمله ناجوانمردانه سرگرد علیرضا شهرکی رئیس آگاهی شهرستان سراوان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و همسر وی نیز که مورد اصابت گلوله قرار گرفت به بیمارستان منتقل شد و وضعیت عمومی وی وخیم اعلام شده است.

وی در ادامه از حضور تیم های پلیس های تخصصی در محل حادثه به منظور شروع تحقیقات تخصصی و شناسایی و دستگیری عوامل معاند خبر داد.

منبع: آخرین خبر
شبکه‌های اجتماعی
نظرات شما - 4
  • ناشناس
    19

    دل شیر باید داشته باشی در سیستان خدمت کنی

  • ناشناس
    7

    خشونت خشونت می آورد رفتارهای خشونت آمیز(اعدام ،شلاق،ترور،تنبیه بدنی،فحش وناسزا و...)به هیچ عنوان درمان کننده نیستند در خوشبینانه ترین حالت شبیه مسکن در پزشکی عمل میکنند که فقط درد را کاهش میدهد که اگرزیاد ادامه پیدا کند بیماری به حالت پنهان کارخود را کرده وفرد را ازپا درمیاورد پس نباید علامت بیماری را پنهان کرد در بیماریهای اجتماعی هم باید به دنبال درمان بود مسکن های اجتماعی خیلی خطرناکتر از مسکن های پزشکی هستند

  • ناشناس
    10

    باد کاشتید و در حال درو کردن طوفان هستید

  • ناشناس
    7

    سلام،مشکل مردم از نظر اقتصادی واشتغال حل شود هیچ مشکلی پیش نمیاید سیستان میشه بهشت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها