بازداشت مرد شیطان‌صفت در تهران/ مرگ خواهر در آتش افروزی برادر

مرد شیطان صفتی که در فضای مجازی دختر جوان را از خانه‌شان فراری داده بود دستگیر شد.

بازداشت مرد شیطان‌صفت در تهران/ مرگ خواهر در آتش افروزی برادر

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: اواسط فروردین‌ ماه سال‌ جاری، زن میانسالی سراسیمه به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت: دختر جوانم به بهانه دیدن دوستانش از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است در این مدت نیز با تمامی آشنایان تماس گرفتم اما کسی از او خبری ندارد، نگرانم بلایی سر دخترم آمده باشد.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده در دایره چهارم پلیس آگاهی، تیمی زبده از کارآگاهان راهی محل زندگی دختر جوان شدند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم پی بردند، دختر گمشده با یک مرد جوان به صورت پنهانی ارتباط داشته است.

رئیس پلیس آگاهی تهران عنوان کرد: کارآگاهان در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند، دختر گمشده توسط مرد جوان در فضای‌ مجازی با شگرد ازدواج اغفال شده و از خانه فرار کرده است که همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان با روش‌های علمی و اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسایی کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در گام ‌بعدی با بررسی‌های تخصصی متوجه شدند، دختر اغفال‌شده در خانه متهم حضور دارد که کارآگاهان پس از کشف این سرنخ مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی مرد جوان را دستگیر کردند و موفق به پیدا کردن دختر گمشده شدند.

وی افزود: متهم پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی در جریان تحقیقات ابتدایی ضمن ابراز ندامت و پشیمانی به جرم خود مبنی بر اغفال دختر نوجوان در فضای مجازی با شگرد وعده‌های پوشالی و دروغین ازدواج اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، دختر گمشده به آغوش گرم خانواده خود بازگردانده شد و متهم برای کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

مرگ خواهر در آتش افروزی برادر

دخترجوان در جریان آتش افروزی برادرش به کام مرگ فرو رفت.

هفته گذشته، گزارش آتش افروزی مرد جوان در خانه شان واقع در جنوب تهران دردست بازپرس دادسرای محلاتی بود. این در حالی بود که خواهر این مرد در این حادثه بشدت دچار سوختگی شده و به بیمارستان منتقل شد.

اما اقدامات درمانی برای دختر جوان مؤثر نبود و او سرانجام روز گذشته به کام مرگ فرو رفت.

همین کافی بود که مهر اتهام قتل خواهر روی پرونده قضایی برادرش بخورد. به این ترتیب پرونده برای رسیدگی به شعبه دوم دادسرای جنایی تهران ارجاع شد و رسیدگی به این پرونده در دستور کار محمد وهابی بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت. متهم به زودی جهت روشن شدن ابعاد پنهان ماجرا، تحت بازجویی قرارمی‌گیرد.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    دختر به آغوش گرم خانواده بازگشت ؟؟!!
    منظور آتشخانه است؟!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      نه، دو تا داستان مجزا بود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها