فرار مهرنوش از ویلای مرد متاهل در شمال/ حبس دختر جنوبی برای آزار و اذیت وحشیانه

عصر نوزدهم شهریور گزارش مرگ مشکوک دختر جوانی به نام مهرنوش در یکی از بیمارستان‌های پایتخت به بازپرس محمدتقی شعبانی اعلام شد.

فرار مهرنوش از ویلای مرد متاهل در شمال/ حبس دختر جنوبی برای آزار و اذیت وحشیانه

به دنبال این گزارش تحقیقات آغاز شد و در بررسی‌های اولیه، یکی از بستگان دختر جوان گفت: مدتی قبل مهرنوش از خانه‌شان در یکی از شهرهای جنوبی کشور خارج و ناپدید شد. این موضوع را به پلیس هم گزارش دادیم اما ردی از مهرنوش به دست نیامد تا اینکه فردی با خانواده مهرنوش تماس گرفت و مدعی شد که او را در یکی از شهرهای شمالی دیده است.

او ادامه داد: برای یافتن مهرنوش راهی شمال شدم اما ناگهان خواهرش با من تماس گرفت و گفت مهرنوش با او تماس گرفته و گفته حالش خوب نیست و در تهران خانه یکی از دوستانش است. بعد هم دوست مهرنوش دوباره با او تماس گرفته و گفته او را به بیمارستان برده اما فوت کرده است.

فرار از خانه ویلایی

با اعلام موضوع به پلیس در ادامه تحقیقات به دستور بازپرس جنایی تحقیقات از دوست مهرنوش آغاز شد و او گفت: من و مهرنوش مدت‌هاست که با هم دوست هستیم.

روز حادثه در حالی که بشدت مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود، به خانه‌ام آمد و برایم تعریف کرد که با مرد جوانی به نام پژمان که خود را عکاس معرفی کرده در سایت همسریابی آشنا شده است.

 پژمان به او پیشنهاد ازدواج داده و بعد هم به بهانه آشنایی و ملاقات، او را به ویلایی در شمال کشور برده است اما در آنجا پژمان او را حبس و به او تعرض کرده است.

بعد از چند روز مهرنوش موفق می‌‌شود که از پنجره خانه ویلایی فرار کند، اما به خاطر شکنجه‌هایی که شده بود، ساعتی بعد از فرار حالش بد شده و بی‌هوش کنار خیابان می‌‌افتد.

مهرنوش با تماس عابران به بیمارستانی در یکی از شهرهای شمالی منتقل شده و تحت درمان قرار می‌‌گیرد. پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده و راهی خانه من در تهران می‌‌شود اما در خانه‌ام حالش وخیم شد و بعد از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد پژمان مردی متأهل و دارای دو فرزند است و در یکی از خیابان‌های پایتخت در یک مشاور املاکی کار می‌‌کند.

بدین ترتیب به دستور بازپرس جنایی، پژمان بازداشت و در تحقیقات مدعی شد: در سایت با مهرنوش آشنا شدم و او را به ویلای دایی‌ام در شمال کشور دعوت کردم. اما او را مورد آزار و اذیت جنسی و شکنجه قرار ندادم، مهرنوش به خواست خودش ویلا را ترک کرد.

در حالی که مرد جوان منکر اتهام خود بود، در بازرسی گوشی تلفن همراهش تصاویر و فیلم‌هایی به دست آمد که نشان می‌‌داد او نه تنها مهرنوش بلکه دختران دیگری را هم قربانی خشونت و آزار کرده است.

مرد جوان به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها