شگرد ۶ راننده تبهکار که مسافران را سرکیسه می کردند

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۶ راننده خودرو شخصی که پس از دریافت کرایه از مسافران، قبل از رسیدن به مقصد آنان را به زور پیاده می‌کردند و متواری می شدند، خبر داد.

شگرد ۶ راننده تبهکار که مسافران را سرکیسه می کردند

سرهنگ پیمان لطیفی افزود : سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: تعدادی از شهروندان به کلانتری 209 پایانه غرب مراجعه و در اظهارات جدیدی اعلام کردند که به عنوان مسافر سوار بر خودروی های شخصی شده اند و پس از پرداخت کرایه، راننده خودرو  آنان را از خودرو پیاده و از محل متواری شده اند.

این مقام انتظامی به ثبت مشخصات ظاهری رانندگان خودرو اشاره کرد و عنوان داشت: تحقیقات پلیسی در این خصوص آغاز و به دست آمد که تعدادی از رانندگان بدین شیوه در محدوده غرب تهران از مسافران اخاذی می کنند.

وی  گفت: در این رابطه 6 راننده خودرو شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی هر 6 راننده خودرو،  در حالی که در محورهای منتهی به پایانه غرب در حال تردد بودند دستگیر  شدند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهمان 27 الی 35 ساله در تحقیقات اولیه به  جرم خود و اخاذی از شهروندان در پوشش حمل مسافر در غرب تهران معترف شدند که تعدادی از مال باختگان شناسایی و به کلانتری مراجعه کردند.

 سرهنگ لطیفی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده اینگونه موارد و جرائم با شماره 110 تماس تا پلیس با متخلفان برخورد کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده در اختیار  مرجع قضائی  قرار گرفتند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    برا تامین امنیت مردم بهتره مردم در اختیار قوه قضاییه قرار گرفته ودزدان ازاد باشند. چون ازنظر جمعیتی برعکس شده .

  • ناشناس
    0

    ۹۰٪ رانندگان چنین کنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها