بازداشت عاملان تیراندازی خونین در فشم

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 2 تن از عاملان ناامنی که پس از تخریب خودرو با استفاده از سلاح شکاری و تیراندازی 2 تن از شهروندان را مصدوم کرده بودند، خبر داد.

بازداشت عاملان تیراندازی خونین در فشم

سرهنگ محمد گودرزی، گفت: بامداد روز گذشته خبری منبی بر  درگیری  8 نفر در محله فشم تهران و تخریب 8 دستگاه خودرو دریافت و بررسی های اولیه نشان از این داشت، 2 نفر از این افراد با استفاده از  سلاح شکاری  مردم را مورد جراحت قرار داده بودند و از محل متواری شده بودند.

وی با بیان اینکه این افراد با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد  رعب و وحشت  شهروندان شدند، افزود: تیم عملیات کلانتری فشم این پلیس با اقدامات فنی و پلیسی هویت افراد را شناسایی و با هماهنگی های قضائی، 2 نفر که در این محله اقدام به ایجاد رعب و وحشت کرده بودند را دستگیر کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: این متهمان در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخلال در نظم و امنیت شهروندان و تخریب خودرو ها اعتراف کردند.

سرهنگ محمد گودرزی با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم امنیت به جد برخورد می شود، خاطر نشان کرد: این متهمان در کمتر از 24 ساعت دستگیر و پرونده و متهمان به مرجع قضائی ارجاع شدند.

به گفته این مقام پلیسی دستگیری سایر مرتبطین به پرونده و کشف جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    ایول اینست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها