دستگیری عامل تیراندازی به کامیون حامل بنزین

ماموران انتظامی شهرستان حاجی آباد عامل تیراندازی به سمت یک دستگاه کامیون حامل بنزین را شناسایی ودر یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

دستگیری  عامل تیراندازی به کامیون حامل بنزین

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در خصوص این پرونده گفت: پس از وقوع یک مورد تیراندازی توسط راننده یک دستگاه خودرو سواری پراید به سمت یک دستگاه تریلر در محور در محور اصلی حاجی آباد به سمت بندر عباس که منجر به ایراد خسارت و شکسته شدن آینه تریلر گردید ، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان با هدایت عملیاتی فرمانده انتظامی این شهرستان در قالب چند اکیپ با انجام کارهای فنی واطلاعاتی ، اولیه یکی از متهمان تیراندازی را در کمترازیک ساعت به همراه یکدستگاه خودروی سواری در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سردار جعفری اظهار داشت : متهم دستگیر شده در بازجویی صورت گرفته صراحتا به جرم انتسابی با همکاری یک نفر دیگر اعتراف کرده که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی وبا قرار مناسب صادره روانه زندان شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه تلاش ماموران برای دستگیری دیگر متهم این پرونده ادامه دارد ، خاطر نشان کرد : برخورد با هنجارشکنان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از عموم شهروندان و مردم استان درخواست می شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.  

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت: راننده و مالک خودرو با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان حاجی آباد از زحمات و تلاش های پلیس تقدیر کردند.

منبع: صبح ساحل
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها