سرقت مسلحانه در اندیمشک منجر به قتل شد

فرمانده انتظامی اندیمشک از دستگیری دو عامل قتل راننده خودرو پارس در آزادراه پل زال – اندیمشک توسط کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

سرقت مسلحانه در اندیمشک منجر به قتل شد

سرهنگ رمضان گوروئی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز 110 مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی توسط سارقان مسلح به یک دستگاه خودروی پارس منجر به قتل راننده آن واقع در آزاد راه پل زال-اندیمشک بلافاصله مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی با رصد اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی عاملان تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی و منسجم آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

گوروئی با بیان این که در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه خودروی پژو 405 سرقتی کشف شد، تصریح کرد: قاتلان در تحقیقات پلیس به انگیزه سرقت خودرو صراحتا به قتل اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضایی، خاطرنشان کرد: خط قرمز پلیس برقراری امنیت و آسایش برای شهروندان بوده است و در این راه با جدیت و قاطعیت با مخلان نظم و امنیت برخورد خواهیم کرد. 

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    خدا نکند که این برنامه ها گسترش پیدا کند کا دیگر زندانیان و مندان و اعدام کار ساز نیست ضمنا زندان ها پر می‌شود و متاسفانه دارد رواج پیدا می کند

  • ناشناس
    0

    اوضاع همه جا در ب و داغون است شیراز مشهد تهران کرج اصفهان و و

    نظرات شما -
    • ح.ن
      0

      از این هم که هست بدتر خواه..د..م..ی کرد این اولشه/خدایا جنایاتی که دراین هیئتها با دادن قرصهای روانگردان چه بلای سره خلق خدا میاوردن را فراموش نکن/از این هم بدترکن

    • 0

      آنقدر بی عدالتی"حق کشی وجنایت شده که از این هم بدتر خواهد شد"اوضاع آنقدر درهم برهم خواهد شد که همه آرزوی مرگ خواهند کرد" هنوز اولشه جنایتهای خواهد شد که به عقل خلقوالله نمیرسدخدایا آنروز را میبینم که با نام تو کفر خواهند کرد به امیدآنکه آنروز را نبینیم ولی خواهیم دید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها