یک فوتی و ۱۰ مصدوم در سه حادثه واژگونی خودرو در خراسان رضوی

سه حادثه واژگونی خودرو در خراسان رضوی یک فوتی و ۱۰ مصدوم بر جا گذاشت.

یک فوتی و ۱۰ مصدوم در سه حادثه واژگونی خودرو در خراسان رضوی

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: سه حادثه واژگونی خودرو که به صورت جداگانه در خراسان رضوی رخ داد، منجر به فوت یک نفر و مصدومیت ۱۰ نفر شد.

محمد علیشاهی افزود: حادثه نخست واژگونی یک دستگاه خودروی ال نود در محور فریمان به مشهد، نرسیده به جیم آباد بود که این حادثه یک فوتی و سه مصدوم داشت و مصدومان توسط سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

وی با بیان این که حادثه دوم نیز واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در ابتدای کمربندی سبز، بعدازعوارضی باغچه، از سمت چناران به نیشابور عصر دیروز رخ داد ادامه داد: این حادثه پنج مصدوم داشت که مصدومان توسط سه دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شدند.

همچنین سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در ساعت ۰۳:۱۵ بامداد در محدوده روستای دشت این شهرستان رخ داد که سریعا آمبولانس پایگاه امام رضا (ع) در محل حادثه حاضر شد.

دکتر محمد شورورزی افزود: این حادثه ۲ مصدوم داشت که پس از انجام اقدامات درمانی توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵، تحت مراقبت به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور منتقل شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها