2 کشته بر اثر واژگونی خودرو در تایباد

براثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ در کیلومتر ۱۵ جاده تایباد – خواف، ۲ نفر کشته و هفت نفر مصدوم شدند.

2 کشته بر اثر واژگونی خودرو در تایباد

مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت: درپی اعلام یک فقره واژگونی خودرو  با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ بلافاصله تیمی از نیرو‌های امدادی اورژانس و انتظامی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

حیدر احسانی افزود: براثر این سانحه، یک نفر از سرنشینان خودروی ۴۰۵ به علت شدت جراحات وارده در صحنه حادثه جان خود را از دست داد.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت: به علت تعداد زیاد مصدومین این حادثه، هشت نفر دیگر از مصدومین با ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان خاتم الانبیاء شهر تایباد منتقل شدند.
 
احسانی افزود: به رغم تلاش‌های تیم پزشکی بیمارستان شهر تایباد در میان مصدومین یک نوزاد هشت ماهه نیز جان خود را از دست داد.
 
وی به اعزام برخی از مصدومین به مراکز درمانی تربت جام و مشهد اشاره کرد و بیان داشت: از هفت مصدوم این سانحه واژگونی، چهار مصدوم به بیمارستان سجادیه تربت جام، یک مصدوم به مراکز درمانی مشهد منتقل شدند و یک مصدوم هم در بیمارستان خاتم الانبیاء شهر تایباد بستری و یک مصدوم هم بعد از مداوا ترخیص شده است.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت: علت این واژگونی از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی تایباد در حال بررسی است.
 
شهرستان ۱۴۰ هزار نفری تایباد متشکل از ۲ بخش مرکزی و میان ولایت با ۳۸ روستا در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها