دستگیری سارق تابلوهای معابر در خمینی‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر از شناسایی و دستگیری سارق تابلو ها و علائم معابر با چهار فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

دستگیری سارق تابلوهای معابر در خمینی‌شهر

غلامرضا براتی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرائم، مأموران گشت یگان امداد این فرماندهی حین گشت‌زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی سواری پراید که در حال حمل تعدادی از تابلوها و علائم در معابر بود مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق به کشف تعدادی تابلو و علائم مسروقه از داخل خودرو شدند.

وی تصریح کرد: راننده خودرو پس از انتقال به مقر انتظامی در تحقیقات اولیه انجام شده به چهار فقره سرقت تابلو و درچه فاضلاب در سطح شهرستان اعتراف که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مسئول انتظامی در پایان امنیت جامعه و شهروندان را خط قرمز پلیس عنوان کرد و از مردم خواست با رعایت توصیه‌های پیشگیرانه از سرقت در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: صاحب نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها