بازداشت 2 برادر شرور و نوچه شان در منطقه فلاح/ ویدئو

2 برادر و نوچه شان در منطقه فلاح تهران به یک طلافروشی حمله کردند و پس کتک زدن صاحب طلافروشی اقدام به بستن خیابان کرده بودند.

بازداشت 2 برادر شرور و نوچه شان در منطقه فلاح/ ویدئو

روز 28 اسفندماه 1401 خبری به سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام شد مبنی بر اینکه تعدادی از  اراذل و اوباش  با حمله به یک مغازه  طلافروشی  در میدان بهاران – خیابان شهید عسگری ، اقدام به ضرب شتم متصدیان طلافروشی و زخمی نمودن دو نفر با سلاح سرد نموده و پس از قدرت نمایی از محل متواری شدند.

با توجه به حساسیت بوجود آمده در منطقه بویژه نارضایتی شهروندان منطقه  فلاح  تهران در خصوص اقدامات مجرمانه  3 نفر از اراذل و اوباش منطقه فلاح ، دستگیری این افراد در دستور کار مرکز عملیات سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت .

مأموران با حضور در طلافروشی ، به تحقیق از متصدیان طلافروشی و همچنین بررسی تصاویر دوربین های مداربسته واحد طلافروشی پرداخته ؛ اطلاع پیدا کردند که اراذل و اوباش تحت تعقیب آنها ، از مجرمین سابقه دار در زمینه نزاع و درگیری هستند که پس از حضور در طلافروشی ، با تهدید چاقو اقدام به ضرب و شتم مالک طلافروشی و یکی دیگر از افراد حاضر در داخل طلافروشی کرده و آنها را با ضربات چاقو از ناحیه صورت و کتف مجروح نمودند .

در بررسی تصاویر دوربین های مداربسته و اظهارات شاهدان صحنه ، مأموران اطلاع کردند که متهمین در زمان خروج از طلافروشی شیشه های مغازه های طلافروشی را تخریب و در ادامه با قدرت نمایی و تهدید سلاح سرد اقدام به مسدود کردن مسیر حرکت خودروها در خیابان شهید عسگری کرده و پس از آن به سرعت از محل متواری شدند .

در شرایطی که اقدامات ویژه جهت شناسایی و دستگیری متهمین در دستور کار مرکز عملیات سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفته بود ، مأموران اطلاع پیدا کردند که متهمین از محل سکونت خود در منطقه فلاح متواری شده  و همزمان ، با انتشار تصاویر خود در شبکه های اجتماعی اینبار به قدرت نمایی در فضای مجازی پرداختند .

با اقدامات ویژه پلیسی ، سرانجام در مورخه 12 فروردین ماه 1402 ، مخفیگاه متهمین در جنوب غرب تهران شناسایی ؛ هر 3 نفر آنها دستگیر و به مرکز عملیات سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ منتقل می شوند .

متهمین که 2 نفر از آنها برادر ( 35 و 25 ساله ) و نفر سوم ( 20 ساله ) دوست و در واقع نوچه دو متهم دیگر هستند ، انگیزه خود را اختلاف مالی و طلب مبلغ 400 میلیون تومانی از مالک مغازه طلافروشی اعلام ؛ اما در ادامه تحقیقات ، کذب بودن اظهارات آنها محرز و مشخص شد که پیش از این و بواسطه اختلاف شخصی با مالک طلافروشی ، بارها از طریق تماس های متعدد تلفنی و بعضا تخریب شبانه قفل در کرکره ای مغازه اقدام به تهدید مالک طلافروشی کردند.

سرهنگ سعید راستی ، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به قدرت نمایی متهمین در محل و به منظور اطمینان بخشی به شهروندان تهرانی بویژه اهالی محترم منطقه فلاح در خصوص قاطعلیت پلیس در برخورد با اراذل و اوباش ، هماهنگی لازم با مقام محترم قضایی دادسرای ناحیه 21 تهران انجام ؛ بازسازی صحنه جرایم ارتکابی از سوی متهمین در محل ارتکاب جرم آنها انجام گردید که این اقدام با همراهی مردم منطقه فلاح با پلیس مواجه شد .

سرهنگ سعید راستی ، در پایان این خبر اعلام نمود : با تکمیل تحقیقات از متهمین و هماهنگی بعل آمده با مقام قضایی ، هر 3 متهم با قرار بازداشت موقت روانه  زندان  شده و پرونده جهت سیر مراحل تکمیلی به دستگاه قضایی ارجاع گردیده است.

حجم ویدیو: 71.72M | مدت زمان ویدیو: 00:03:00 | دانلود ویدیو
منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    1

    عمل مجرمانه این اراذل و اوباش از مصادیق محاربه و کشیدن سلاح بر روی مردم به منظور ایجاد رعب و وحشت و قدرت نمایی و ربایش مال مردم است!

  • سلام
    0

    اگر شغلشان ارازل واوباش بودن است اعدامشان کنید

  • ناشناس
    0

    مسئله ناموسی بوده.

    نظرات شما -
    • ح.ن
      0

      ازاونا بدترش هم هست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها