توزیع کننده شیشه در گیلان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان رشت گفت: 500 گرم ماده روانگردان شیشه کشف شد که در این راستا یک نفر دستگیر شد.

توزیع کننده شیشه در گیلان دستگیر شد

محمود حافظی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اعتیاد و مواد مخدر عامل وقوع بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه است، اظهار کرد: مبارزه با این پدیده شوم به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی با بیان اینکه ماموران یگان امداد حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به راکب یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شده و آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از وسایل این موتورسوار، 500 گرم ماده روانگردان شیشه به همراه یک دستگاه ترازوی توزین دیجیتال کشف و متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه متهم 35 ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت، گفت: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسؤول با مجموعه انتظامی است.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • قنبر
    0

    ببخشید چگونه میتوان شیشه خوب تهیه کرد لطفا راهنمایی کنید چون بیکارم و کاری هم پیدا نمی‌کنم، میخواستم پرایدی بخرم و مسافر کشی کنم، اما خیلی گران است.

    نظرات شما -
    • ح.ن
      0

      به 4:55 الان موادهای روانگردان از همه نوعش مخصوصا قرص روانگردان فقط در هیئتهای که شب تا صبح عزاداری میکنند پیدا میکنی (عزیز) 12 سال اینطوری مدل شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها