واژگونی تانکر ۲۵ هزار لیتری در بزرگراه فتح

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به حادثه واژگونی تانکر در مسیر شرق به غرب بزرگراه فتح در بامداد امروز گفت: این تانکر حامل ۲۵ هزار لیتر مواد شیمیایی بوده و به دلیل نامشخصی از مسیر منحرف شده بود.

واژگونی تانکر ۲۵ هزار لیتری در بزرگراه فتح

جلال ملکی، درباره واژگونی یک دستگاه تانکر در بزرگراه فتح اظهار کرد: ساعت ۵:۲۴ دقیقه بامداد امروز ۲۱ فروردین ماه یک مورد حادثه واژگونی تانکر در مسیر شرق به غرب بزرگراه فتح به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: در همین راستا ۳ ایستگاه آتش نشانی به همراه امکانات لازم و تجهیزات پشتیانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی درباره جزئیات حادثه ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه تانکر حامل ۲۵ هزار لیتر مواد شیمایی که مواد تشکیل دهنده پایه روغن بود واژگون و به دلیل نامشخصی از مسیر منحرف شده بود.

ملکی با بیان اینکه این تانکر در لاین کندرو با گاردریل برخورد کرده بود گفت: این تانکر در کنار لاین کندرو به صورت کامل واژگون شده بود که خوشبختانه راننده آسیب ندیده و توانسته بود خود را از وسیله نقلیه خارج کند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بیان کرد: خوشبختانه در آن ساعت مسیر خلوت‌تر بود و برخوردی با وسایل نقلیه دیگر، عابر پیاده و... پیش نیامده بود.

از این تانکر نشت مواد وجود داشت که آتش نشانان ایمن‌سازی‌های لازم را انجام دادند و با ۲ دستگاه جرثقیل سنگین تانکر به حالت اولیه بازگشت و قسمت جلو تانکر در ابتدا جدا و با یک دستگاه کشنده به محلی امن منتقل گردید.

ملکی افزود: ترافیک سنگینی در محدوده وجود داشت که با حضور عوامل پلیس راهور جریان ترافیکی نیز مدیریت و کنترل شد و تا لحظاتی دیگر محل تحویل عوامل پلیس راهور داده می‌شود تا مسیر به حالت اولیه بازگردد.

منبع: آنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها