فاجعه سرقت 20 میلیاردی تجهیزات دکل های مخابراتی

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۲ نفر سارق سابقه دار تجهیزات دکل های مخابراتی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در آشخانه خبر داد.

فاجعه سرقت 20 میلیاردی تجهیزات دکل های مخابراتی

سردار سعید مطهری زاده اظهار کرد: در پی اعلام چندین مورد شکایت مبنی بر وقوع  سرقت  های متعدد تجهیزات مخابراتی در سطح شهر آشخانه بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار  پلیس  قرار گرفت. 

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان  پلیس آگاهی  شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی خود موفق شدند در این رابطه ۲ نفر سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کنند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی کابل مخابراتی، کولرگازی، پنل، کمپرسور، باتری اضطراری و ... کشف شد. 

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ارزش اموال سرقتی ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: متهمان در  بازجویی  های به عمل آمده به ۶ فقره سرقت از دکل های مخابراتی اعتراف و در نهایت بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار مطهری زاده در پایان با بیان اینکه برقراری و حفظ امنیت و آرامش در سراسر استان با جدیت و قدرت استمرار دارد، از شهروندان خواست تا ضمن همکاری مستمر با پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

تخم مرغ های قاچاق به مقصد نرسید

 فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان نیز از کشف ۲ تن تخم مرغ قاچاق که به مقصد نرسیدند خبر داد.

 سرهنگ مهدی مهران فر اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی شهرستان شیروان در حین انجام وظیفه از تردد یک دستگاه خودروی نیسان حامل تخم مرغ قاچاق مطلع و بلافاصله به محل تردد این خودرو اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران به محض رویت خودروی مورد نظر، آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۲ تن تخم مرغ فاقد مجوز کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه خودروی مورد نظر به همراه بار مکشوفه به اداره دامپزشکی شهرستان تحویل و متهم نیز به مرجع قضائی معرفی شد، ادامه داد: در برآورد به عمل آمده ارزش این تعداد تخم مرغ کشف شده ۸۵۰ میلیون ریال بوده است.

 فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز با قدرت ادامه دارد. 

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها