مصدومیت مرد و زن جوان در خیابان آفریقا‌

سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره برخی حوادث شب چهارشنبه آخر سال توضیحاتی ارائه داد.

مصدومیت مرد و زن جوان در خیابان آفریقا‌
جلال ملکی با پرداختن به حوادث شب چهارشنبه آخر سال گفت: در ساعت ۲۰ و ۱۰ دقیقه امشب در سرای دلاوران یک مورد آتش سوزی در یک واحد فروشگاه لوازم خانگی گزارش می شود که بلافاصله ماموران آتش نشانی ایستگاه شماره ۱۷ به محل اعزام می شوند.
وی افزود: مشاهده می شود در مقابل این مغازه عده ای مشغول آتش بازی بودند که زبانه آتش به تابلو این مغازه و بعد به داخل مغازه سرایت کرده بود.
سخنگوی آتش نشانی ادامه داد: در حادثه دوم هم در ساعت ۲۰ و ۵۰ دقیقه یک مورد انفجار مواد محترقه در سه راه ورامین جنب کارخانه مارگارین گزارش شد. یک مجتمع مسکونی ۵ طبقه بوده که ایستگاه ۸۶ آتش نشانی به محل اعزام می شود 
وی بیان کرد: مشاهده می شود در انبار طبقه منفی یک این مجتمع دو نوجوان  موادی محترقه ای درست کرده بودند و قصد خارج کردن این مواد را داشتند که مواد منفجر می شود. هر دو نوجوان از ناحیه دست دچار آسیب دیدگی شدید شده‌اند.
 
 سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران همچنین اظهار کرد: ساعت ۲۱:۳۰ امشب وقوع انفجار مواد محترقه در خیابان آفریقا به سامانه ۱۲۵  اطلاع رسانی آتش‌نشانی گزارش داده شد. 
وی افزود: با اعلام این خبر، ماموران آتش‌نشانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن راهی محل حادثه شدند و اقدامات اولیه را آغاز کردند که در بررسی‌ها مشخص شد، یک زن ۳۴ ساله و یک مرد ۳۷ ساله بر اثر انفجار ترقه دچار حادثه شده تند. 

ملکی با بیان اینکه این حادثه انفجار، آتش‌سوزی‌ای در پی نداشته است،  ادامه داد:  زن و مرد جوان پس از حادثه توسط امدادگران اورژانس برای سیر مراحل درمانی راهی بیمارستان شدند و ماموران آتش‌نشانی نیز اقدامات لازم را برای ایمنی محل موردنظر انجام دادند.
منبع: پایگاه خبری شهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    خداوند شفا دهد...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها