پلمپ پارک طبیعت گردی در کویر یزد به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد از پلمپ پارک طبیعت گردی با فعالیت غیر مجاز در کویر یزد خبر داد.

پلمپ پارک طبیعت گردی در کویر یزد به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی

احمد آخوندی ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به فعالیت یک پارک طبیعت گردی بدون اخذ مجوز بهره‌برداری و برگزاری برنامه‌ای خارج از شئونات اسلامی، موضوع از طریق اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد پیگیری و با اخذ مجوز از دادستان مرکز استان و با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی نسبت به پلمب مجموعه اقدام شد.

آخوندی ضمن اشاره به تعطیلی این مجموعه، گفت: توصیه ما به همه واحدهای گردشگری این هست که با اخذ مجوز از مراکز ذیصلاح و با انجام برنامه های در راستای شئونات اسلامی نسبت به برگزاری مراسم‌ها اقدام کنند چرا که اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز قاطعانه با هرگونه خارج از عرف شئونات اسلامی و بدون اخذ مجوز برخورد خواهد کرد.

این مسئول افزود: همه باید بدانند برنامه‌هایی که قصد دارند برگزار کنند باید در راستای فرهنگ عمومی مردم دارالعباده و متناسب با زیست عفیفانه مردم عزیز استان یزد باشد.

منبع: عصر ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    1

    خوشم میاد این متحجرین از هیچ چیزی هم درس نمیگیرند .هر چی تو پوزی میخورند پررو تر میشن .حکایت خانی ست که افتاد تو چاه طناب انداختند گفتند ببند به کمرت بکشیمت بالا گفت شاید به کمرم ببندم هنگام بالا کشیدن خم شوم پس به گردنش بست وعاقبت کار هم که معین .

  • ناشناس
    0

    با این روندی که اکنون پیش می رود احتمالاً سال ۱۴۰۲ سال آزادی کامل حجاب اختیاری بانوان ایرانی خواهد بود!

  • ناشناس
    0

    اوایل جنگ به مانتویی می گفتن« بد حجاب »بعدجنگ به کسی که یه تارموبیرون بود میگفتن «بدحجاب» تودوره اصلاحات به مانتوییه کوتاه میگفتن« بدحجاب »دوره احمدی به روسری نازک میگفتن «بدحجاب»دوره روحانی به بلوز و دامن میگفتن «بدحجاب»دوره رییسی توش گیرکردن به بلوز و دامن و بی روسری بگن «بدحجاب یا بی حجاب»واین طرز فکر بود که به دختر20ساله مثل بعد جنگ گیردادن این اعتراضات شروع شد دیگه گذشت اون زمان آلان باید« بدون روسری بدحجاب » تلقی بشه

  • 🐜
    0

    زن ها هرکارغیرممکن راممکن میکنندبازن جماعت لجبازی نکنید که کارتون خواب می شوید آزمون گفتن بود

  • 🐜
    0

    کسیکه میادایران نباید غیرمسلمان باشه اگربیاد حبس می‌ره شلاق هم می‌خوره

  • 🐜
    0

    توخودحجابی ازمیان برخیز تا ببینی روی خوش یار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها