ماجرای نزاع روز یکشنبه 21 اسفند در تویسرکان چه بود؟

فرمانده انتظامی تویسرکان با تأکید بر اینکه باید برنامه های آموزشی با هدف آموختن مهارت کنترل خشم برای نوجوانان و جوانان در سطح جامعه اجرایی شود، گفت: متأسفانه روز یکشنبه در یک نزاع فردی، یکی از جوانان این شهر با چاقو از سوی دو نوجوان مجروح می شود.

ماجرای نزاع روز یکشنبه 21 اسفند در تویسرکان چه بود؟

به دنبال درخواست مردمی مبنی بر بررسی چرایی نزاع رخ داده در تویسرکان، رضا نوری، فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: روز یکشنبه در یک نزاع فردی دو نوجوان ۱۷ ساله که با موتورسیکلت در حال عبور از خیابان شهدا در قسمت پیاده راه بودند با عابر پیرمردی تصادف می کنند.

وی عنوان کرد: پیرمرد به راکبین موتورسیکلت تذکر می دهد، اما متأسفانه آن دو به علت ضعف فرهنگی و عدم کنترل خشم مبادرت به برخورد ناشایست با پیرمرد می کنند که در تعاقب جوانی دیگر به موتورسواران متذکر می شود تا رفتار خود را اصلاح کنند.

فرمانده انتظامی تویسرکان افزود: خاطیان از عمل ناشایست خود اظهار ندامت نکرده و با آن جوان درگیر می شوند و او را از ناحیه کتف مجروح می کنند.

نوری گفت: ضارب بلافاصله به محض مشاهده پلیس متواری می شود و در حال حاضر پرونده تشکیل و در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شدو تحت نظر قرار گرفته و پرونده اش به مراجع قضایی ارجاع شده است.

منبع: عصر همدان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • اکبر
    1

    اشد مجازات

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها