جزییات نزاع ۲ تبعه افغانستان در رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان از دستگیری ضارب نزاع منجر به جرح در محدوه منطقه کبوترخان این شهرستان خبر داد و گفت: در این نزاع که ۲ تبعه افغانستانی با یکدیگر درگیر شدند یک نفر از ناحیه سر مجروح شد..

جزییات نزاع ۲ تبعه افغانستان در رفسنجان

سرهنگ اکبر نجفی در تشریح این خبر افزود: طی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیس، مبنی بر وقوع یک مورد نزاع و درگیری در تلمبه چاریا منطقه کبوترخان، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: بلافاصله بعد از اطلاع از موضوع واحد گشت پلیس به محل اعزام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان با بیان اینکه مجروح این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل شد عنوان کرد: حال این فرد هم اکنون مساعد گزارش شده است.

وی از دستگیری ضارب و تحویل آن به مراجع قضایی به منظور طی سیر مراحل قانونی خبر داد و گفت: دلیل وقوع این نزاع در دست بررسی است.

رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    خداوکیلی این خبر بود اونم از نوع فوری مگه دیگه هیچ خبری نیست

  • رابی
    0

    این همه اخبار قتل و جنایت و فقر و بیماران محتاج و هزار کوفت زهر ماری دیگر در ایران وجود دارد که هر کدامشان دردی است بر پیکر اجتماع. شما رفتید خبر جفتک زدن دو تا افغانی در یک کوره دهات به یکدیگر را منتشر کرده اید!

  • علی
    0

    ناامنی ایجادکردند برای کشور. هیچ جا هیچ مشخصاتی ازشون ثبت نشده میتونندراحت خلاف کنن وازکشور برن بیرون بدون اینکه کسی بفهمه، علاوه براین مصرف زیادنان واب برای بیش ازده میلیون تبعه افغان یک مصیبت برای کشوراست. روزانه بیش ازده میلیون کیلو ارد و صدهاهزارهکتارمصرف آب این افغانهااست هزینه ان ازجیب چه کسی داده میشود؟؟ علاوه براین ازدادن معالیات هم معافن واصولامالیاتی پرداخت نمیکنن و مثل ایرانیهابه خدمت هم نمیروند

    نظرات شما -
    • داریوش
      0

      این تازه اول بدبختی اونا دارند آروم سر ایران می آورند هنوز بلای که قرار سرمان بیاورند ماننده اون موقع می گویید کاشکه عراق ایران رو اشغال می کرد تا این روز ها رو نمی دیدم.

  • ناشناس
    1

    این بی شرف ها را از ایران بیرون کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها