کشف ۴ میلیون قطعه موادمحترقه پرخطر و دستگیری ۱۲۴ نفر/ اجازه توزیع ترقه‌های کم‌خطر به کارخانه‌های داخلی

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تا به امروز با بیان اینکه بیش از ۴ میلیون قطعه موادمحترقه پرخطر قاچاق کشف شده است، گفت: البته به کارخانه‌های داخلی که مواد محترقه کم‌خطر تولید کردند اجازه توزیع داده شد.

کشف ۴ میلیون قطعه موادمحترقه پرخطر و دستگیری ۱۲۴ نفر/ اجازه توزیع ترقه‌های کم‌خطر به کارخانه‌های داخلی

سردار عباسعلی محمدیان، صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در تلاش هستیم تا مردم شاهد افزایش احساس امنیت، کاهش جرایم و کوتاه کردن فاصله بین وقوع و کشفیات باشند که در نهایت پلیس شاهد رضایتمندی‌ مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه نگاه فرمانده کل انتظامی به چهارشنبه پایان سال یک نگاه اجتماعی است، افزود: اقدامات پلیس در تهران در راستای مقابله با افرادی که موادمحترقه را قاچاق می‌کنند و یا اقدام به تهیه و توزیع موادمحترقه پرخطر می‌کنند، بوده است تا بتوانیم چهارشنبه پایان سال کم‌خطری را تجربه کنیم.

محمدیان گفت: حدود 80 تن از مواد اولیه ساخت موادمحترقه پرخطر را کشف و توقیف کردیم و همچنین در مکان‌های دیگر 9 تن مواد اولیه دیگر کشف شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه بیش از 4 میلیون قطعه موادمحترقه پرخطر قاچاق کشف شده است، گفت: البته به کارخانه‌های داخلی که مواد محترقه کم‌خطر تولید کردند اجازه توزیع داده شد.

وی با بیان اینکه جلوگیری از مسدود شدن معابر و حفظ سلامتی شهروندان از اولویت پلیس در مراسم چهارشنبه پایان سال است، گفت: با کشف این تعداد از موادمحترقه 5 میلیون صدای انفجار از شهر کم شده است.

محمدیان با بیان اینکه ارزش ریالی موادمحترقه قاچاق بیش از 15 میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: تا به این لحظه 124 نفر در ارتباط با ورود موادمحترقه قاچاق دستگیر شدند و 17 انبار پلمب شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه برگزاری مراسمات خانوادگی ممنوع نیست، گفت: اگر در چهارشنبه پایان سال وسیله نقلیه فردی توقیف شود تا پایان فروردین ماه و اگر کسی دستگیر شود تا پایان 13 فروردین مهمان پلیس هستند.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها