فال فروشی بچه 6 ساله دزدیده شده در جنوب تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن پسر بچه گمشده به آغوش گرم خانواده‌اش خبر داد.

فال فروشی بچه 6 ساله دزدیده شده در جنوب تهران

سرهنگ کارآگاه " علی ولیپور گودرزی " رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: اسفند ماه سال جاری، مرد جوانی به اداره چهارم پلیس آگاهی  ویژه فقدان مراجعه کرد و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت گفت پسر 6 ساله‌اش که مشغول بازی کردن در محله خود در جنوب تهران بوده ناگهان  ناپدید شده  است.  

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع تیمی از کارآگاهان راهی محل موردنظر شدند و تحقیقات میدانی را برای پیدا کردن این پسربچه خردسال آغاز کردند.  

وی افزود: کارآگاهان در مرحله اول تحقیقات، با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی متوجه شدند پسر خردسال پس از ناپدید شدن توسط افراد ناشناسی به محله دیگری برده شده و در آنجا مشغول  فال فروشی  است.  

این مقام  انتظامی تصریح کرد: همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده در کوتاه‌ترین زمان ممکن محل موردنظری که پسر  گمشده  در آنجا فال می‌فروخت را شناسایی کنند که در ادامه نیز این پسر بچه 6 ساله پیدا شد.  

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: پسر بچه 6 ساله پس از پیدایش توسط کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی با دستور مقام قضائی به آغوش گرم خانواده‌اش بازگردانده شد و تحقیقات در رابطه با شناسایی افراد ناشناس ادامه دارد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها