6 مرگ عجیب در 3 روز

قتل 3 زن و مرد و مرگ مشکوک یک کودک، پیرمرد و زنی جوان در تهران 6 پرونده جنایی بود که در هفته گذشته به بازپرس کشیک دادسرای جنایی تهران اعلام شد.

6 مرگ عجیب در 3 روز

قتل خانم وکیل

ساعت 14 و 23 دقیقه دوشنبه 14 اسفند مأموران کلانتری 118 ستارخان به بازپرس محمد وهابی اعلام کردند مرد میانسالی با ورود به پارکینگ ساختمانی در محدوده ستارخان با شلیک سه گلوله زن 44 ساله‌ای را به قتل رسانده است.

مرد میانسال پس از تیراندازی مرگبار با شلیک یک گلوله به سرش خودکشی کرد. با اعلام گزارش این جنایت، بازپرس جنایی و تیم تحقیق راهی محل حادثه شدند.

یکی از همسایه‌ها در تحقیقات گفت: مقتول وکیل پایه یک دادگستری بود و به تنهایی در طبقه اول ساختمان زندگی می‌کرد. ظاهراً با همسرش مشکل داشت و دختر 18 ساله‌اش نیز چند روز در هفته نزد مادرش بود و چند روز هم نزد پدرش می‌ماند.
 دختر مقتول نیز در تحقیقات گفت: پدرم مشروبات الکلی مصرف می‌کرد و وضعیت جسمی و روحی خوبی نداشت. او مدام با مادرم درگیر می‌شد و او را تهدید می‌کرد که اگر جدا شود و طلاق بگیرد، مادرم را می‌کشد. آخر نیز به تهدیداتش عمل کرد.

 مرگ مشکوک یک کودک

گزارش مرگ دختر 5 ساله در یکی از محله‌های جنوبی پایتخت روز دوشنبه به بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران اعلام شد.

پدر این کودک گفت: من و همسرم مدتی قبل از هم جدا شدیم و دخترم پیش من بود اما وقتی امروز وارد خانه شدم بدن نیمه‌جان او را پیدا کرده و دخترم را به بیمارستان رساندم اما لحظاتی بعد تسلیم مرگ شد.

این در حالی بود که پزشکان با دیدن آثار کبودی روی دهان کودک مرگ وی را مشکوک دانستند.  باتوجه به اختلاف مرد جوان و همسر سابقش و آثار کبودی روی دهان دخترک، به دستور بازپرس جنایی پدر او بازداشت شد.

جسد پیرمرد تنها در خانه

ساعت 10 صبح سه‌شنبه 15 اسفند مرد جوانی با پلیس تماس گرفت و گفت: پدرم پیر است و نمی‌تواند راه برود و با ویلچر حرکت می‌کند، او به تنهایی زندگی می‌کند هر چه به او زنگ می‌زنم جواب تلفنم را نمی‌دهد.

امروز هم برای پیگیری حالش به مقابل خانه‌اش آمدم اما  در را باز نمی‌کند. نگران او هستم و احتمال می‌دهم برایش حادثه‌ای رخ داده باشد.

بدنبال این تماس مأموران کلانتری 138 جنت‌آباد پس از هماهنگی با بازپرس وحید ناصری راهی خانه پیرمرد شدند.

به محض ورود به خانه آنها با جسد پیرمرد در حالی مواجه شدند که آثار جراحت روی بدنش دیده می‌شد.

متخصصان پزشکی قانونی نیز اعلام کردند که از زمان مرگ او چند ساعتی گذشته و خانه نیز بهم ریخته بود. به دستور بازپرس جنایی جسد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

فرار پس از کشتن همسر

ساعت 13 و 30 دقیقه سه‌شنبه گذشته مأموران کلانتری 105 سنایی از مرگ زن 34 ساله‌ای حین عمل جراحی در یک کلینیک پزشکی باخبر شدند.

طبق گفته خانواده زن جوان، گروه خونی که به این زن تزریق شده بود با بدن وی سازگار نبوده و مرگ او را رقم زده است. با توجه به شکایت خانواده زن جوان از کادر درمان، بازپرس جنایی دستور ارسال پرونده به دادسرای جرایم پزشکی را صادر کرد.

 شلیک 3 گلوله به خانم کارمند

ساعت شش صبح چهارشنبه 16 اسفند، زن 36 ساله‌ای که کارمند بیمارستان بود هنگام ورود به بیمارستان در غرب تهران مورد اصابت 3 گلوله قرار گرفت.

گزارش این تیراندازی به بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران اعلام شد و در تحقیقات صورت گرفته، هویت مردی 47 ساله بدست آمد. بررسی‌ها نشان می‌داد عامل این تیراندازی همسر سابق مقتول است. تحقیقات برای بازداشت همسر فراری ادامه دارد.

قتل نگهبان ساختمان

ساعت سی دقیقه بامداد پنجشنبه  گذشته مأموران کلانتری 156 افسریه در تماس با بازپرس محمدحسین زارعی از قتل نگهبان ساختمانی نیمه‌ساز خبر دادند.

در ادامه تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد و در بررسی‌های مشخص شد مرد 57 ساله افغانستانی قبلاً در کشورش پلیس بوده و از 6 ماه قبل به صورت غیرقانونی وارد ایران شده و در ساختمان نیمه‌ساز مشغول به کار شده اما شب حادثه فردی به مقابل ساختمان رفته و با شلیک دو گلوله او را کشته است.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها