مرگ مشکوک مرد جوان بعد از میهمانی شبانه

مردی جوان برای رفتن به میهمانی دوستش از خانه خارج شده بود اما روز بعد پیدا شدن جسد بی‌جان او در یکی از خیابان‌ها، پرونده‌ای مرموز را مقابل تیم جنایی پایتخت قرار داد.

مرگ مشکوک مرد جوان بعد از میهمانی شبانه

صبح دیروز فردی که در حال عبور از کوچه‌ای در خیابان گاندی بود چشمش به پیکر بی‌جان مردی افتاد که روی بلوک سیمانی بود.

وی با اورژانس تماس گرفت اما تلاش نیروی اورژانس برای نجات او فایده‌ای نداشت و معلوم شد که این مرد جانش را از دست داده است.

از آنجا که مرگ وی مشکوک به‌نظر می‌رسید، گزارش این حادثه به قاضی وحید ناصری، بازپرس ویژه قتل اعلام شد و او دستور تحقیقات در این پرونده را صادر کرد.

تیم جنایی با حضور و در بررسی جیب‌های متوفی، کارت شناسایی او را پیدا کرد و به این ترتیب هویت وی شناسایی شد.

از سوی دیگر پزشکی که در صحنه جرم حضور یافته بود با انجام معاینات اولیه علت مرگ مرد جان باخته را یخ‌زدگی اعلام کرد. همچنین مشخص شد که حدود 12ساعت از مرگ وی می‌گذرد.

در ادامه تیم تحقیق با خانواده مرد جان‌باخته تماس گرفتند و در تحقیق از آنها مشخص شد که مرد جوان شب گذشته برای رفتن به میهمانی یکی از دوستانش از خانه خارج شده و دیگر برنگشته بود. آنطور که خانواده مرد جوان می‌گفتند، وی یکشنبه شب به خانه یکی از دوستانش دعوت شده و در تماس با خانواده‌اش گفته بود که به دورهمی دوستانه دعوت شده و در راه رفتن به آنجاست اما مشخص نیست که در بین راه چه اتفاقی برای او افتاده است.

هم‌اکنون جسد متوفی برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شده و تیمی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را در این پرونده آغاز کرده‌اند تا معمای مرگ مرد جوان رازگشایی شود.

منبع: حادثه 24
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها