تیراندازی در عروسی باعث فوت پدر داماد شد

فرمانده انتظامی شهرستان داراب فارس گفت: بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی، پدر داماد به قتل رسید و قاتل نیز کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد.

تیراندازی در عروسی باعث فوت پدر داماد شد

سرهنگ علیرضا نوشاد در این باره گفت: در پی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی منجر به قتل در شهرک "ثارالله" شهرستان داراب، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که فردی ۳۳ ساله در یک عروسی به هنگام شادی با اسلحه شکاری به صورت سهوی به سمت پدر داماد تیراندازی کرده که منجر به مرگ وی شده است.

فرمانده انتظامی داراب گفت: ماموران تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند قاتل که با سواری پژو در حال حرکت بود را شناسایی و دستگیر و اسلحه وی را نیز کشف کنند.

نوشاد با اشاره به اینکه قاتل در تحقیقات به عمل آمده به قتل ارتکابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: پلیس قاطعانه با افرادی که اقدام به خرید و فروش و نگهداری سلاح‌های غیرمجاز می‌کنند برخورد می‌کند و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت اطلاع از اینگونه موارد مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • موسوی
    0

    خلایق هر چی لایق،، از بس توی استان فارس در مراسمای عروسی تیر اندازی می کنن،،، اخه این چه رسم مزخرفی هس،،، با اینکه خیلی ها هم بخاطر همین اشتباهات کشته شدن ولی باز ادم نمیشن،،

  • ابرمرد
    0

    هیچ چیزی جای خودش چند وقته . تفنگ جلوتر دست بزرگا بود حالا بزرگا خونه نشین و منزوی و تازه به دورون رسیده ها پولدار و تفنگ و بدست و مدعی کار و اصلا بلد نیستن قانون کار با اسلحه رو و اینطوری که آدم باعرضه و بی عرضه تو مملکت ما جاشون عوض شد و دم درآوردن

    نظرات شما -
    • 0

      همون بزرگهااین رسومات غلط رو رواج میدند.خیلی ازکشورهای پیشرفته توخونه اسلحه دارندولی فرهنگشون بالاست.ماهنوزتوکشورجوونهمون ازحرکات قیصرو....تقلیدمیکنند

  • ناشناس
    0

    لایه اوزون از دست تیر هوایی سوراخ شده

  • a.k.b.b
    1

    خدایاکی مامردم عوض بشیم ازخودزنی درعزاداری تاتیراندازی درعروسی..اخوندهاحق دارندسوارمون بشن والا

  • ناشناس
    0

    خریت تا کی ؟؟

  • ناشناس
    0

    آخه چرا درس عبرت نمیشه ،چه رسم مزخرفی هست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها