بازسازی صحنه شلیک های وحشت آور در خیابان اسکندری تهران/ ویدئو

یکی از اراذل و اوباش سطح یک تهران که اقدام به تیراندازی در خیابان اسکندری جنوبی کرده بود برای بازسازی صحنه به محل جرم آورده شد.

بازسازی صحنه شلیک های وحشت آور در خیابان اسکندری تهران/ ویدئو

آسمان تاریک شده بود و عقربه های ساعت عدد ۸ را نشان می دادند که جوان موتور سوار در  خیابان اسکندری  جنوبی پیاده شده و با  کلت  آمریکایی خود ۳ تیر به یک بنگاه املاک ، شلیک و با آرامش کامل یک فشنگ را نیز در داخل مغازه گذاشته تا به صاحب آن هشدار دهد که آن گلوله دفعه بعد در پیشانی او جای خواهد گرفت و سپس از محل متواری می شود.

پس از این  تیراندازی  و ارسال گزارش آن به مرکز فوریت های پلیسی 110، به سرعت ماموران پلیس امنیت و اطلاعات در صحنه حضور پیدا کرده و اقدامات لازم برای شناسایی متهم آغاز می شود که به سرعت شناسایی و دستگیر می شود.

سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار رکنا، در صحنه بازسازی این اقدام خشونت آمیز گفت: پلیس امنیت و اطلاعات به سرعت بعد از گزارش تیراندازی در خیابان اسکندری جنوبی وارد صحنه شده و طی تحقیقات اولیه در کم تر از 24 ساعت فرد حمله کننده را شناسایی و دستگیر کرد. 

وی افزود: این فرد دارای سوابق گوناگونی از جمله دعوا، قمه کشی، قاچاق مشروبات الکلی و... است که در آخرین مورد نیز شاهد تیراندازی از طرف او بودیم.

سرهنگ راستی خاطر نشان کرد: این فرد با یک کلت کمری در محل حضور پیدا کرده و با اسلحه 3 تیر درحالی که مغازه بسته بوده، شلیک کرده است و یک فشنگ نیز برای تهدید دوباره این فرد در مغازه انداخته است. کمااینکه بر اساس گزارش ها نیز این موضوع تایید شده است.

 رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان اظهار کرد: مردم مطمئن باشند که پلیس اطلاعات پایتخت با اخلالگران نظم و امنیت عمومی و برهم زنندگان آسایش مردم برخورد قاطعانه می کند.

گفتنی است طبق گفته های متهم و افراد محلی، موضوع درگیری این افراد اختلافات ملکی بوده است. 

حجم ویدیو: 64.31M | مدت زمان ویدیو: 00:02:32 | دانلود ویدیو
منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    2

    وقتی حرف از بنگاه به میان می‌آید معلومه که حق کدام طرف و ناحق کدام طرف است و در نهایت حق را به کدام طرف خواهند داد!!!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      دقیقا
      چند سال پیش یه بنگاهی نزدیک بود خونه مو از چنگم در بیاره فقط خدا رحم کرد....

  • ناشناس
    1

    تگزاسه مگه؟ حمله مسلحانه زیاد شده مگه اینها مفسد فی الارض نیستن اعدام کنید چیه هی فرت فرت ازاد میشن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      عمل مجرمانه این شخص طبق قانون مصداق شرارت مسلحانه و حمل و بکارگیری اسلحه غیرمجاز و تهدید به قتل شاکی است نه مفسد فی الأرض! مفسد فی الأرض مجازاتی شرعی است که در قانون مجازات اسلامی ایران نیز وارد شده است یعنی شخصی که بطور گسترده در روی زمین فساد گسترده می کند مانند شخصی که آب شرب مورد مصرف و یا هوای مورد تنفس بخش وسیعی از مردم را مسموم و آلوده کند یا بخش وسیعی از مردم را تهدید و یا امنیت مالی، جانی و آبرویی آنها را به خطر بیاندازد!

  • سیدمرتضی موسوی
    0

    ی بنگاهی باعث شد تمام عمرم فقط بدوم و ب جایی نرسیدم.

  • محمود
    0

    یارو سابقه انواع شرارت داره بعد راست راست تو خیابون میگرده و هرکار دلش خواست میکنه یعنی باید در سیستم پلیسی و قضائی مملکت را گل گرفت

  • ناشناس
    0

    بگو بیاد این ور کشور نیشابور تا این جور افرادو روشون و کم کنیم لاشی زن و بچه یارو رو تهدید کرده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها