پایان گروگانگیری ۱۰ میلیاردی با دستگیری ۲ آدم‌ربا در بم

فرمانده انتظامی بم از دستگیری دو آدم ربا که برای گرفتن ۱۰ میلیارد ریال، یک مرد ۳۵ ساله را ربوده بودند، خبر داد.

پایان گروگانگیری ۱۰ میلیاردی با دستگیری ۲ آدم‌ربا در بم

سرهنگ یوسف سلیمانی امروز ۱۵ اسفندماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر ربایش یک مرد جوان از شهرستان بم و انتقال آن به استان سیستان و بلوچستان با انگیزه اختلافات مالی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی بم قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی جزئیات این پرونده مشخص شد دو آدم ربا به علت مشکلات شخصی و باج خواهی بیش از 10 میلیارد ریال، یک مرد 35 ساله را ربوده اند که با پیگیری های پلیس بم این فرد در یکی از مناطق استان همجوار آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشت و در این خصوص دو متهم نیز دستگیر شدند.

سرهنگ سلیمانی با بیان اینکه، متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند،عنوان کرد: وقوع این آدم ربایی در بم و دستگیری زودهنگام عاملان آن در یکی از مناطق استان همجوار، پیام و هشدار خاص خود را به مخلان نظم و امنیت دارد.

فرمانده انتظامی بم همچنین از کشف دو دستگاه خودروی سرقتی در سلسله عملیات های 48 ساعته پلیس این شهرستان خبر داد و افزود: همزمان با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پس از اعلام وقوع سرقت یک دستگاه خودرو پژو پارس در این شهرستان و یک دستگاه پراید در بخش دهبکری پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی و پاسگاه انتظامی دهبکری هنگام کنترل محورهای مواصلاتی و گشت های هدفمند خود در نقاط احتمالی تردد این خودروها موفق شدند هر دو خودروی سرقتی را کشف کنند.

سلیمانی با بیان اینکه خودروها به مالکان آنها تحویل شد، از شهروندان خواست با انجام اقداماتی ساده مانند نصب دزدگیر، استفاده از قفل فرمان و قفل پدال از سرقت وسایل نقلیه خود جلوگیری و موارد مشکوک را از طریق سامانه 110 با پلیس در میان بگذارند.

منبع: حادثه 24
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    شما که اینقد زرنگید چرا عاملین مسمومیتهای مدارس رو نگرفتید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها