مسمومیت ۲۹ دانش‌آموز زنجانی/ مورد حادی در میان مسموم‌شدگان وجود ندارد

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان گفت: دقایقی پیش ۲۹ دانش‌آموز مدرسه دخترانه ولی‌عصر (عج) زنجان به دلیل مسمومیت به بیمارستان آیت‌الله موسوی منتقل شدند.

مسمومیت ۲۹ دانش‌آموز زنجانی/ مورد حادی در میان مسموم‌شدگان وجود ندارد

حسن بختیاری، در رابطه با مسمومیت دانش‌آموزان زنحانی، اظهار کرد: در پی گزارشی مبنی بر مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان مدرسه دخترانه ولی‌عصر زنجان، آمبولانس و اتوبوس آمبولانس فورا به محل اعزام و اقدامات اولیه انجام شد.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزانی که بر اثر مسمومیت نیاز به بستری شدن داشتند، به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل شدند، افزود: اکنون حدود ۲۹ نفر از دانش‌آموز به بیمارستان انتقال پیدا کردند و با توجه به علائم، درمان‌های لازم انجام شده است.

این مسئول با بیان اینکه خوشبختانه مورد حادی در بین دانش‌آموزان مسموم شده در زنجان وجود ندارد، تصریح کرد: برخی از دانش‌آموزان وضعیت بهتری دارند و به بخش‌های دیگر منتقل شدند و سایر دانش‌آموزان مسموم شده نیز طبقه‌بندی می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه امکان افزایش تعداد دانش‌آموزان مسموم شده وجود دارد، خاطرنشان کرد: همه افراد مسموم شده دانش‌آموز هستند و از کادر مدرسه ولی‌عصر موردی از مسمومیت گزارش نشده است.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    1

    چرا مانند دوران کرونا مدرسه ها راغیر حظوری نمی کنند چه طور اجازه دادین این همه مدت طول بکشه وزیاد بشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها