مسمومیت دانش آموزان دختر کرمانشاهی

سریال مسمومیت دانش آموزان دختر این بار در یک مدرسه دخترانه در کرمانشاه اتفاق افتاد.

مسمومیت دانش آموزان دختر کرمانشاهی

صبح امروز چهارشنبه تعدادی از دانش آموزان یک دبستان ابتدایی دخترانه در کرمانشاه به علت مسمومیت و استنشاق گاز اشک آور راهی بیمارستان شدند.

براساس گفته برخی از والدین دانش آموزان مدرسه ابتدایی دخترانه «سپهر مصباح» طی تماس تلفنی از سوی مدرسه از اتفاق آگاه شده آمد.

منبع: جام جم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • رابی
    0

    رسانه های حکومتی هر هفته اعلام می کنند که چند تیم عملیاتی موساد و منافقین را که قصد بمب گذاری و خرابکاری در کشور را داشته اند شناسایی و دستگیر کرده اند.اما بعد از گذشت سه ماه و مسمومیت سریالی دانش آموزان در شهرهای مختلف قادر به شناسایی عوامل این جنایات نیستند!
    وقتی نمی توانند امنیت مردم را تامین کنند چرا از پول بیت المال حقوق های نجومی به آنها پرداخت می شود!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      به گمانم چون انها بیگانه بودند زود تند فوری شناسایی می شدند اینها شاید..البته شاید خودی باشند و باید دید چه داستانی میتواند باشد!!!

  • سینا
    0

    کار آمریکاست اینم روش پس اغایان که کارشون امنیتیست و پول و حقوق نجومی می‌گیرند چرا دست بکار نمیشن مردم نمی‌خوام بچهاشونو مدرسه بفرستن تا بدست افراد ناشناس کشته بشن معلومه که امنیت نداریم

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    یه ترانه گانگستر در کلاس و مدرسه ای درقائمشهر خوانده شده و همان روز وزیر و پلیس و قوه قضائیه و.... اشد موضع و برخورد را داشتند و اخراج معلم و تعطیلی مدرسه و عذر خواهی از امت حزب الله و !!!! را به همراه داشت!!!!!
    سه ماه است ۹۰۰ دختر و در ۱۵ شهر علنا و روز روشن و در حین تحصیل و در مدرسه مسموم میشن و بهشون حمله شیمیائی میشه هیچکس صداش در نمیاد!!!!
    این برخوردها دوگانه یعنی چه؟؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها