مسمومیت دانش‌آموزان مدرسه دخترانه‌؛ این بار در تهرانسر/ ویدئو

در ادامه ماجرای مسمومیت‌های سریالی دانش آموزان، صبح امروز تعدادی از دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه‌ای در تهرانسر دچار مسمومیت شدند.

مسمومیت دانش‌آموزان مدرسه دخترانه‌؛ این بار در تهرانسر/ ویدئو

 در ادامه ماجرای مسمومیت‌های سریالی دانش آموزان، صبح امروز تعدادی از دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه‌ای در تهرانسر دچار مسمومیت شدند.

والدین دانش آموزان انتشار نوعی اسپری در مدرسه را دلیل مسمومیت دانش آموزان عنوان کرده‌اند. گفتنی است هم اکنون نیروهای اورژانس به محل اعزام شده‌اند.

حجم ویدیو: 3.16M | مدت زمان ویدیو: 00:00:07 | دانلود ویدیو
منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ناشناس
    0

    دیگه گندش را در آورده اند!پس این امنیتی که از آن دم می زدید چه شد؟!وقتی پای منافع خودتان وسط باشد فقط مساله را امنیتی می کنید؟!نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کجا خودشان را به خواب زده اند؟!

  • رابی
    0

    معلوم است که بانیان این خرابکاری ها خیالشان راحت است که کسی آنها را مورد پیگرد قرار نخواهد داد و بدون ترس مشغول‌ ادامه اقدامات خرابکارانه خودشان هستند.
    حتما پشتشان به جایی گرم است.

  • ناشناس
    0

    مسئولین تو رو سر جدتون قسم میدم استعفا بدین برین کنار
    بسه

  • ناشناس
    2

    آقای رادان حل میکنه ........دمش گرم

  • سارا آروین
    0

    سلام من سارا هستم کلاس ۸.۴ مدرسه ی ۱۳ آبان
    تقریبا ساعت ۹ بود که احساس کردم بوی تندی پیچید

    اول یکی از بچه ها سردرد داشت و من و من سرفه گفتیم شاید عادی باشه جامو عوض کردم گفتم شاید بوی عطر یکی از بچه ها رفتم کنار پنجره پنجره رو باز کردم خانمم گفت برای چی باز میکنی ببندش :/ منم ترسیدم خیلی بد ترسیدم خلاصه چند دقیقه گذشت و یک خانمی اومد معلم خانم حسینی رو صدا کرد گفت بیا بیرون به معلم گفت و اینجا بود سرفه هام بیشتر شد مادر یکی از بچه ها همون خانم اومد گفت ماسک میخواین ؟ دید ما ماسک داریم بعد من حالم بد شد سرفه کردم قرمز شدم یکی از دوستام لوع داد که آره من رفتم دستشویی گاز گرفتگی شده بود بچه ها حیاط بودن اونجا بود که خانمم دعواش کرد که چرا گفتی منم ازش دوباره اجازه گرفتم برم بیرون ولی نزاشت تا همون خانم مادر بچه ها گفت هرکی حالش بد شد بره پایین خانمم منو فرستاد پایین چون ما کلاس هایی برای امدادگر و حلال احمر اونجا بود یهو گفت توهم سرفه داری گفتم آره اونجا بود بی حال شدم و افتادم و اصن نه میتونستم حرکت کنم نه صحبت کنم وقتی آنژوکت وارد دستم کردن حس نکردم ولی میلرزیدم یک آورژانس اتوبوس و و اورژانس عادی فرستادن که اولین کسی که خارج شد از مدرسه با اورژانس من بودم خیلی حالم بد بود اولش تلاش میکردن که بفرستنم به اتوبوس و همونجا خوبم کنن ولی دیگه حالم بد شد و فرستادن بیمارستان شماره ی ۲ وقتی رفتم اونجا هیچکس بجز من نبود و ازم ضربان قلب آزمایش خون و گرفتن و سرم و اکسیژن و فشار خون برام گذاشتن فرستادن منو بخش ویژه بعد از ۱ ساعت بقیه بچه ها رو بردن بخش اولیه همون جایی که ازم ضربان قلب و آزمایش خون گرفتن اونجا دعوا بود مادر پدرها فیلم میگرفتن پلیس گوشیو ازشون گرفت گفت چرا فیلم میگیری اونهم د بزن پلیسو شعار میدادن بعد از ۶ ساعت دیگه کلا گفتن میتونین برین آنژوکت و از دستم کند و پنبه گذاشت دستم شروع کرد خون اومدن رفتیم همون بخش اولیه برام چسب زدن دوباره و نمیدونم یه آقایی اومد ازم هی سوال کرد و گفت مدیر کل آموزش پرورش حتی اسم و فامیلم هم میدونست اون آقا حتی منو بردن بیرون حرف زدیم نزاشتن تو خوده بیمارستان حرف بزنیم:(

  • سارا آروین
    0

    مدرسه ی ۱۳ آبان تهرانسر هیچ کشته ای نداده لطفا شایعه پراکنی نکنین و کسی فلج نشده
    من اولین کسی بودم که به بیمارستان منتقل شدم تازه اورژانس اومده بودن حتی اولین کس از مدرسه خارجم کردن
    مدیر و معاونهم داخل مدرسه هستن تا الان ساعت ۵ ظهر

    نظرات شما -
    • آگاه
      0

      کسی نظر نداده که کشته یا فلجی داشتین.مطمئنی خود سارا هستی؟علائم در هر فرد با توجه به طبع و دوری و نزدیکی به منبع انتشار بو یا گاز متفاوت است و فقط بعضی ها حالشان بد می شود و بعضی ها مشکلی ندارند.علائم فلج شدن هم بعد چند روز شاید ظاهر بشود که با یک آمپول ب۱۲پیشنهاد یک پزشک احتمالا علائم فلجی هم محو شود.

  • ناشناس
    0

    هیس دخترها فریاد نمیزنند.دخترها شهروند درجه دو هستن

  • مادر سه بچه
    0

    به زودی میگن مسئله امنیتی هست و کسی حق اظهار نظر ندارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها