کشف انبار دپوی کالای قاچاق میلیاردی در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف کالا‌های قاچاق به ارزش ۷۰ میلیارد ریال در یک کارگاه مخروبه در محدوده خیابان شهید رجایی خبر داد.

کشف انبار دپوی کالای قاچاق میلیاردی در تهران

سرهنگ هدایت بهرامی بیان داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان تهران با اقدامات فنی و تخصصی پلیسی موفق به کشف یک انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده خیابان شهید رجایی شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داده اند.

وی با بیان اینکه تحقیقات پلیسی نشان از این داشت که مالک یک کارگاه مخروبه محل کارگاه را به دپوی کالای قاچاق تبدیل کرده است، افزود: ماموران این پلیس با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر مراجعه و در بررسی‌های بیشتر از محل مذکور، ۱۲ هزار و ۹۶۰ عدد قرص بدنسازی، ۵۵۰ ثوب پوشاک، ۵ هزار و ۲۹۹ کیلوگرم پودر بدنسازی، ۱۳ هزار و ۳۰۰ عدد لوازم جانبی موبایل، ۵۶۱ جفت کتانی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک گمرکی را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ابراز داشت: با هماهنگی قضائی اموال کشف شده توقیف و برای بررسی‌های بیشتر در اختیار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، ابراز داشت: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های قاچاق را ۷۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    بعد از کشف محتویات به کدام مسیر ختم میشود به خزانه دولت و یا به سمت بیت المال

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها