رسانه باشگاه فولاد خوزستان، مدیریت بحران در آسیا

مدیر رسانه باشگاه فولاد خوزستان در اوج جوانی توانست استعفای غیر حرفه ای سرمربی تیم را در قطر مدیریت کند.

رسانه باشگاه فولاد خوزستان، مدیریت بحران در آسیا

تیم فوتبال فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا و بعد از صعود به مرحله یک چهارم با خبر شوکه کننده استعفای جواد نکونام روبرو شد.

استعفای که نه تنها شیرینی پیروزی وصعود به مرحله بالاتر را به کام هواداران فولاد خوزستان تلخ کرد بلکه شروع یک بحران رسانه ای برای باشگاه شد.

نکونام که استعفای او را یکی از اقدامات غیر حرفه ای تاریخ ورزش ایران می تواند خواند و به اعتبار او بشدت لطمه زد بدون توجه به این نکته که فولاد خوزستان دیگر فولاد ایران است تیم را رها کرد.

در ابتدای این استعفا پیش بینی می شد جو رسانه ای به گونه ای پیش برود که باشگاه و بازیکنان وارد حاشیه بشوند و در کنار رسانه های متعدد داخلی که به این استعفا پرداختند، لاشخورهای رسانه ای خارج نشین مانند ایران اینترنشنال استعفای نکونام را میدان سیاه بازی خود و احتمالا پاس گل رسانه ای دیدند.

اما آرمین مرادی مدیر رسانه ای باشگاه فولاد خوزستان از ابتدای ماجرای استعفای نکونام با حضور دائم و توضیحات حرفه ای نه تنها اجازه نداد جو رسانه ای وارد باشگاه و به میان بازیکنان کشیده نشود بلکه آنقدر در اوج جوانی پخته و حرفه ای عمل کرد که میثاقی مجری «فوتبال برتر» را به تحسین خود وا داشت.

این مدیریت رسانه ای مرادی در بازی پنجشنبه شب مقابل الهلال عربستان دیده شد و فارغ از نتیجه، بازیکنان فولاد خوزستان بدون توجه به حواشی استعفای نکونام بازی خوبی را از نشان دادند.

مدیریت رسانه ای مرادی به عنوان یکی از اهالی رسانه استان خوزستان نشان داد اعتماد به رسانه های خوزستان و بخصوص نسل جوان نتیجه بخش است.

منبع: راوی جنوب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها