ماجرای شیئی در مدارس که بوی نعنا می دهد/ جزییاتی از مسمومیت دانش آموزان

جزییاتی از مسمومیت ۶۰ دانش‌آموز در دبستان دخترانه فرشتگان بروجرد، بچه‌ها می‌گویند شیئی را دیده‌اند که از بیرون به داخل مدرسه پرتاب شده است.

ماجرای شیئی در مدارس که بوی نعنا می دهد/ جزییاتی از مسمومیت دانش آموزان

چهارشنبه صبح، وقتی مسئولان دبیرستان دخترانه احمدیه بروجرد به دانش آموزان گفتند هرچه سریعتر کلاسها را خالی کنند و به حیاط بروند، هیچکس نرگس را ندید. پرستو، دوست صمیمی‌اش هرچه حیاط و محوطه بیرونی مدرسه را گشت، نرگس را پیدا نکرد. همین هم شد که به کلاس ۱۰۲ رفت تا ببیند نرگس آنجا هست یا نه و همانجا حالش بد شد. پرستو خودش را به زور به پله ها رساند اما دیگر پاهایش را حس نکرد و از پله ها پایین افتاد. حال بقیه همکلاسی های پرستو هم دست کمی از او نداشت؛ هرکدام با علائمی مشابه و متفاوت، روز چهارشنبه‌ای که گذشت برای دومین بار مسموم شدند و به بیمارستان رفتند؛ یکی با سرگیجه و تپش قلب شدید، یکی با کمردرد شدید، یکی با سردرد و درد شدید قفسه سینه و یکی با افت شدید اکسیژن خون.

 تعدادی از دانش آموزان دبیرستان احمدیه بروجرد می‌گویند قسمتهایی از بدنشان در مدرسه فلج شده است، یک پزشک در بیمارستان بروجردی می‌گوید که مسمومیت دانش آموزان از هرچه که بوده، از استشمام گاز مونوکسیدکربن نبوده، دو دانش آموز مدرسه ۱۵ خرداد بروجرد می‌گویند که شیئی شبیه یک بمب کوچک را دیده‌اند که از بیرون مدرسه به حیاط پرتاب شده و ماده ای که از آن بیرون می آمده، آنها را مسموم کرده و فاطمه مقصودی، نماینده بروجرد هم می‌گوید این مسمومیت‌ها قطعا عمدی است.

خانم «ف» یکی از معلمان پیشین مدرسه ۱۵ خرداد است و در مدرسه احمدیه بروجرد هم تدریس می کند، با این حال از وضعیت مدرسه ۱۵ خرداد اطلاع دارد و یکی از نزدیکانش، دانش‌آموز آن مدرسه است. او به نقل از دانش‌آموزان مدرسه ۱۵ خرداد به هم‌میهن می‌گوید که روز گذشته، چیزی شبیه بمب در بخشی از مدرسه ترکید و از آن دودی با بوی نعنا خارج شد.

مسمومیت سریالی دانش‌آموزان به قزوین رسید؟

اداره کل آموزش و پرورش استان خبر مسمومیت ۶ دانش آموز یکی از مدارس شهر قزوین را تکذیب کرد.

نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: روز گذشته ۶ دانش آموز یکی از مدارس شهر قزوین در حالی که بنا بود برای امتحان حاضر شوند، اعلام می کنند مسموم شده اند.

وی افزود: به دنبال این اتفاق با مدیریت مدرسه تماس گرفتیم و اعلام شد هیچگونه علائمی مبنی وجود عوامل خطرناک همچون مونوکسید کربن یا مواد خوراکی فاسد در این مجموعه مشاهده نشده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: بعد از بررسی های صورت گرفته مشخص شد که صحبت این دانش آموزان درست نبوده و صرفا برای عدم حضور در مدرسه و محل امتحان، اینگونه وانمود کرده اند.

منبع: هم میهن
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • هادی
    0

    مخصوص شماره های رند باید باشه خب کسایی که دنبال پز یا کارهای تبلیغاتی هستن میگیرن

  • ناشناس
    1

    خدا زودتر لال وفلجتان کنه مردم را بیچاره کردید الهی نوه ونتیجه هایتان لال وفلج شن هرچی مفت خوره وبیسواد مردم را سرگردان کردند

  • ناشناس
    0

    تواین گرونی وبدبختی اقتصادخوب کشورمون بجای دست دوتافقیربیچاره روبگیرن عین میمون ازهمدیگه تقلیدمیکنن انگارفرداکه مردن میگن چون شماره تورندبوده بیابروبهشت

  • حسین
    0

    این هم پیشرفتی دیگر در دولت انقلابی و مجلس انقلابی و افتخاری برای انها که همیشه به ان اشاره میکنند

  • ناشناس
    0

    هر چی دستشون برسه دلالی میکنند بیشرفا، بعضی مردم هم خل...!!!!

  • درود
    0

    الان کشور به قطعنامه ای شبیه 598 نیاز داره که بیشتر دلال ها رو سکته بده ،

  • ناشناس
    0

    یعنی این نیروهای امنیتی عریض و طویل که یک شعار نویس را شبانه شکار می کنند نمی دانند قضیه چیست؟!!!!!

  • ناشناس
    1

    کاراسراییلی هاست باید هرچه زودتر اسرائیل باخاک یکسان سازی شود همین الان هم خیلی دیر شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها