حرف های شنیدنی خونسردترین کلاهبردار میلیاردی تهران/ 5 کیلو تریاک خریدم چون با قیمت دلار گران می شد/ ویدئو

کلاهبردار بعد از گرفتن 12 میلیارد تومان به عنوان امانت به دلیل گران شدن نرخ ارز، تریاک، اسلحه، خانه و طلا خرید که همین مسئله باعث دستگیر شدن او شد.

حرف های شنیدنی خونسردترین کلاهبردار میلیاردی تهران/ 5 کیلو تریاک خریدم چون با قیمت دلار گران می شد/ ویدئو

سرهنگ کارآگاه جهانپور تقی پور معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران درباره پرونده کلاهبرداری سنگین از یک فرد گفت: اوایل بهمن ماه سال جاری یکی از شهروندان به اداره 14 پلیس آگاهی مراجعه و اظهار کرد که فردی با معرفی خود به عنوان صاحب نفوذ در ادارات دولتی و نهادهای خصوصی معرفی کرده با اخذ مبلغ 12 میلیارد تومان از شاکی 150 میلیارد تومان تسهیلات بانکی کم بهره دریافت کند. پس از مدتی، شاکی متوجه می شود که این فرد تلفن خود را پاسخ نمی دهد.

وی افزود: کارآگاهان اداره 14 پلیس آگاهی بعد از شکایت این فرد به سرعت با یکسری اقدامات کارآگاهی و پلیسی شروع به شناسایی فرد کردند که در مدتی کوتاه هویت و محل اختفا متهم شناسایی و بعد از  طی شدن روندهای قضایی در غرب تهران دستگیر شد.

سرهنگ تقی پور درباه اجناس کشف شده از این فرد اظهار کرد: در بازرسی از محل اختفا متهم یک قبضه اسلحه جنگی کلت کمری به همراه 200 عدد فشنگ، 4 عدد بیسیم،  حدود 5 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و شیره آن به همراه دو عدد دستبند کشف و ضبط شد.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران در پایان خاطرنشان کرد: بعد از تحقیقات صورت گرفته از متهم که توسط کاراگاها انجام شد، متهم به بزه انتصابی اعتراف کرد.

حرف های شنیدنی خونسردترین کلاهبردار میلیاردی تهران

سعید متهم به کلاهبرداری 12 میلیاردی برای گرفتن وام در گفت‌وگو با خبرنگار جنایی رکنا؛ درباه اتهامات وارد به او گفت: یکی از دوستان بانکی به من شخصی را معرفی کرد که نیاز به وام داشت و من نیز یک وام 150 میلیارد تومانی داشتم که بنا شد تا وام خود را به او داده و یک میلیارد تومان از او دریافت کنم. برای گرفتن وام، سند بانکی 200 میلیارد تومانی و خواباندن مبلغ 12 میلیارد نیاز بود که او آن پول را به حساب من واریز کرد و من با ان 7 کیلو طلای 18 عیار یا به عبارتی به صورت خالص 6 کیلو طلای 24 عیار خریداری کردم.

وی افزود: من قرار نبود پول او را بالا بکشم و در نهایت برای او واریز می کردم اما یک مقدار طول می کشید حالا هم نزدیک 6 میلیارد تومان نیز به او پس داده ام.

سعید در ادامه درباره چرایی نگهداری اسلحه و بیسیم تاکید کرد: همانطور که بسیاری از افراد برای خود کلکسیون جمع آوری می کنند من نیز به اسلحه و بیسیم علاقه مند بودم. حتی بچه که بودم نیز با اسلحه چوبی بازی می کردم. اگر استعلام نیز بگیرید متوجه خواهید شد که تا کنون هیچ استفاده ای از آن حتی برای تهدید و نشان دادن نیز نشده است.

این متهم درباره 5 کیلو تریاک کشف شده از او نیز مطرح کرد: شما برای خانه خود به تعداد زیاد برنج خریداری می کنید. من هم وقتی دیدم تریاک با وضعیت دلار امروز در حال گران شدن است طبیعتا مثل شما که برای خانه خود برنج می خرید، مصرف شخصی خودم را خریداری کردم تا برای مدتی داشته باشم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که 5 کیلو وزن کمی نیست اظهار کرد: نه انچنان برای منی که با وافور تریاک می کشیدم وزن زیادی نبود. حالا هم کاری نکرده ام و بی گناه هستم.

حجم ویدیو: 215.86M | مدت زمان ویدیو: 00:06:10 | دانلود ویدیو
منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • 😐
    0

    خدا خیرت بده خبر فوری😂😂😂
    کلی خندیدم😂😂😂
    عجب آدم باحالی بوده،گفته از بچگی عاشق اسلحه بودم‌و اسلحه چوبی هم داشتم و تصمیم گرفتم اسلحه جنگی بخرم😂😂😂

  • ناشناس
    0

    چه قشنگ حفظ ابروی خلافکاران و جنایتکاران بزرگ را می کنند!

  • ناشناس
    0

    درست درست میگه لطفاازگوزگنبزنسازید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها