دستگیری ۵ قاچاقچی سابقه دار با ۳۰۲ کیلو تریاک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۳۰۲ کیلوگرم تریاک در بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت: در این عملیات، پنج قاچاقچی سابقه دار دستگیر شدند.

دستگیری ۵ قاچاقچی سابقه دار با ۳۰۲ کیلو تریاک

سرهنگ ضرغام آذین از کشف ۳۰۲ کیلوگرم تریاک در بزرگراه آزادگان با دستگیری پنج قاچاقچی سابقه‌دار خبر داد و گفت: با تحقیقات انجام شده از سوی مأموران این یگان مشخص شد یکی از مواد فروشان سابقه‌دار به تازگی با تشکیل باند پنج نفره در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارد که دستگیری متهمان در دستور کار آن‌ها قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت خاطرنشان کرد: با انجام تحقیقات گسترده پلیسی مشخص شد متهم در ترانزیت مواد مخدر فعالیت گسترده‌ای داشته و به تازگی نیز مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از قاچاقچیان استان‌های جنوبی کشور خریداری و قصد انتقال آن را با دو دستگاه خودروی سواری از طریق محورهای مواصلاتی به تهران دارد.

وی افزود: به دنبال این موضوع بلافاصله تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب به محورهای مواصلاتی شهر تهران اعزام شدند و پس از چندین ساعت گشت زنی نامحسوس و هدفمند سرانجام هر دو خودروی مورد نظر را در بزرگراه آزادگان مشاهده و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه آن‌ها را متوقف و متهم اصلی به همراه چهار همدستش را دستگیر کردند.

آذین تصریح کرد: در بازرسی از خودروها ۳۰۲ کیلوگرم تریاک کشف شد و متهمان پس از انتقال به پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، به جرم خود اعتراف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان گفت: کشف جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد و متهمان به همراه مواد مکشوفه به دادسرا برای اخذ دستور قضائی منتقل شدند.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها