بازداشت 2 مرد با معده های پر از تریاک

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز از دستگیری ۲ قاچاقچی که قصد داشتند یک کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک را با شیوه بلع، به تهران منتقل کنند خبر داد.

بازداشت 2 مرد با معده های پر از تریاک

سرهنگ مهدی کریمی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان  نطنز  با اشرافیت و هوشمندی بالای خود حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ نفر از مسافران یک دستگاه اتوبوس مسافربری از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بود مشکوک و برای بررسی بیشتر آنها را مورد آزمایش قرار دادند

وی افزود: در بررسی دقیق و آزمایش‌های تخصصی صورت گرفته مشخص شد این دو نفر اقدام به بلع و انباری  مواد مخدر در معده  خود کردند که با تلاش تیم پزشکی، مواد مخدر از معده این افراد خارج شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز با اشاره به کشف یک کیلو و ۷۰۰ گرم  تریاک  از معده قاچاقچیان گفت: در همین رابطه متهمان دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه مأموران پلیس با اشرافیت و هوشمندی خود توانستند نقشه  قاچاق مواد مخدر  از طریق جاسازی در معده را ناکام بگذارند اظهار داشت: پلیس اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر را نخواهد داد و قاطعانه با آلوده کنندگان جامعه برخورد می‌کند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها