کشف سرقت خانوادگی در شاهرود

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارقان یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای که به‌صورت خانوادگی اقدام به ۴۰ مرحله سرقت کرده بودند، توسط مأموران پلیس شهرستان شاهرود خبر داد.

کشف سرقت خانوادگی در شاهرود

 سردار عبدالله حسنی، اظهار کرد: در پی اعلام مسؤولان یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در شاهرود مبنی بر سرقت اقلام مختلف در زمان‌های متفاوت، مأموران کلانتری ۱۲ بسیج این شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی به انجام تحقیقات خاص پلیسی توسط مأموران در این زمینه اشاره کرد و افزود: پس از بررسی‌های لازم مشخص شد که اعضای یک خانواده به‌دفعات مکرر به این فروشگاه مراجعه و با استفاده از ساک‌های دستی اقدام به سرقت می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از شناسایی اعضای این خانواده خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های لازم، پلیس در یک عملیات منسجم تمامی این افراد را دستگیر و برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی منتقل کرد.

حسنی با اشاره به اعتراف اعضای چهارنفره این خانواده به ۴۰ مرحله سرقت از این فروشگاه، تصریح کرد: با تشکیل پرونده، متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    کارشاق پلیس،افرادگرسنه شکمقصستگیروتحویل مراجع دادیعنی اگرآب نداره برامراجع وپلیس نون داره ولی دزدیهای بزرگ،اختلاسهای چندهزارملیاردی وووو...هیچ برهیچ.مرحبا،آفرین،چقددرماخوشبختیم.مرگ برفقرادرودبرپلیس ومراجع که دزدشکم رادستگیر،پرونده تشکیل وبااشتغال زایی قصات اعمال قانون میکنن،تکبییییییر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها