اعتراف به کلاهبرداری ۲۲۰ میلیاردی

فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری اعضای یک باند خبر داد و گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۸۰۰ فقره کلاهبرداری به ارزش ۲۲۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

اعتراف به کلاهبرداری ۲۲۰ میلیاردی

سردار  سید محمد صالحی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع کلاهبرداری با ترفند تشکیل صندوق‌های خانگی و اعطای وام در چند شهرستان از قبیل رامهرمز، باغملک و .. و همچنین استان‌های همجوار و متواری شدن متهمان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با کار اطلاعاتی دقیق و انجام اقدامات تخصصی و هوشمندانه اعضای باند ۳ نفره کلاهبرداری را در استان تهران شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی و همکاری کارکنان اطلاعات سپاه طی عملیاتی منسجم و غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۸۰۰ فقره کلاهبرداری با ترفند تشکیل صندوق‌های خانگی و اعطای وام به ارزش ۲۲۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

سردار صالحی با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی و محرمانه توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    زیر هزار همت افتابه دزدیه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها