دستگیری یک خرابکار در شهرری/ بازداشت سارقان ۲۰ میلیارد ریالی

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو سارق اماکن خصوصی و یک عامل خرابکاری در یکی از کارخانه‌های جنوب تهران در جریان انجام دو عملیات جداگانه پلیسی خبر داد.

دستگیری یک خرابکار در شهرری/ بازداشت سارقان ۲۰ میلیارد ریالی

سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اشاره به برخی از ماموریت‌های شبانه‌روز گذشته در فرماندهی انتظامی شهرری گفت:‌یکی از این ماموریت‌ها مربوط به دستگاری سارقان اماکن خصوصی است.

به دنبال وقوع یک فقره سرقت ازکارگاهی در محدوده خاورشهر، دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار تیم عملیات پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهر ری قرار گرفت و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سرقت توسط دو نفر انجام شده است.  

وی ادامه داد: با کسب این اطلاعات، ماموران نسبت به انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی اقدام کرده و موفق شدند تا هویت و محل اختفاء سارقان را مورد شناسایی قرار دهند.

در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوز عملیات دریافت شد و ماموران پلیس آگاهی به مخفیگاه متهمان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه دو متهم در جریان یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، گفت:‌ همچنین محل دستگیری این افراد نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن اموال مسروقه از کارگاه مذکور کشف و ضبط شد.  

جلیلیان با بیان اینکه کارآگاهان ارزش اموال مسروقه مشکوفه را ۲۰ میلیارد ریال اعلام کردند، گفت:‌ برای متهمان دستگیر شده که به جرم خود نیز اعتراف کردند، پرونده‌ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

دستگیری یک خرابکار در شهر ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از دستگیری عامل متواری آتش‌سوزی عمدی و شعارنویسی علیه برخی از مسئولان در یکی از کارخانه‌های جنوب تهران خبر داد و گفت:‌ با انجام اقدامات تخصصی و بررسی همه جانبه توسط پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان ری عامل آتش سوزی عمدی و شعار نویسی علیه مسئولان نظام در یکی از کارخانه های جنوب تهران شناسایی و دستگیر شد.

وی گفت: متهم در تحقیقات انجام شده به بزه ارتکابی اعتراف کرد و در نهایت نیز پس از تکمیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.  

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    این همه مسول خرابکار چرا جایزه هم میگیرند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها