فروشنده سلاح کمری به دام پلیس تهران افتاد

فروشنده سلاح کمری که برای فروش اسلحه در سایت مجازی آگهی داده‌بود، در دام پلیس تهران گرفتار شد.

فروشنده سلاح کمری به دام پلیس تهران افتاد

 چند روز قبل مأموران پلیس تهران حین گشت‌زنی در منطقه چیتگر در غرب تهران به یک خودروی سواری پژو مشکوک شدند و دستور ایست دادند.

مأموران در بازرسی خودرو یک اسلحه کلت کمری که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودرو جاسازی شده‌بود، کشف و راننده را بازداشت و به اداره پلیس منتقل کردند.

متهم که مرد جوان تحصیلکرده‌ای است در بازجویی‌ها اعتراف کرد که قصد داشته اسلحه را به مردی به قیمت ۲۰ میلیون تومان بفروشد. وی گفت: «من لیسانس دارم، اما هر چقدر دنبال کار گشتم، جایی استخدام نشدم.

مدتی بیکار بودم تا اینکه همراه پدرم در شهرستان مشغول کار کشاورزی شدم.

کشاورزی درآمد زیادی نداشت و من هم دوست داشتم پولدار شوم تا اینکه فهمیدم خرید و فروش اسلحه سود زیادی دارد. چند روز قبل اسلحه‌ای از غرب کشور خریدم و در فضای مجازی آگهی فروش دادم. مردی با من تماس گرفت و قرار شد اسلحه را به قیمت ۲۰ میلیون تومان به او در تهران تحویل بدهم.

اسلحه را داخل خودرو جاسازی کردم و راهی تهران شدم. قرار بود در منطقه چیتگر فروشنده به سراغم بیاید و پس از پرداخت پول، اسلحه را به او تحویل بدهم، اما مأموران پلیس به من مشکوک شدند و بازداشتم کردند.»

وی در پایان گفت: «من هیچ سابقه‌ای ندارم و قبلاً خلافی هم نکرده‌ام و اولین‌بار بود که تصمیم گرفتم اسلحه‌ای بفروشم و الان هم پشیمان هستم.»
متهم در ادامه به دستور بازپرس جنایی برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع: روزنامه جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • 🐜
    0

    غافل گیرشده توسط شخص خریدار این کاره نبوده بدبخت فرودست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها