دستگیری ۱۱ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار در کاشان

فرماندار انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری ۱۱ تن از اراذل و اوباش سابقه‌دار در کاشان خبر داد.

دستگیری ۱۱  نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار در کاشان

سرهنگ ایرج کاکاوند ضمن اشاره به دستگیری 11 نفر اراذل و اوباش سابقه‌دار در 24 ساعت گذشته در کاشان، اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته، طرح جمع‌آوری اراذل و اوباش به طور همزمان در سطح شهرستان کاشان اجرا شد.

وی در بیان جزئیات این طرح افزود: مامورین پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان کاشان از سحرگاه روز گذشته در چند عملیات غافلگیرانه، تعداد 11 نفر از اراذل و اوباش معروف را در شهر کاشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در ادامه با بیان اینکه پلیس ویژه در راستای برخورد با اراذل و اوباش و اقدامات افرادی که باعث بروز ناامنی و ایجاد بی‌نظمی در جامعه می‌شوند از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند، تأکید کرد: با تمام توان در برابر اوباش می‌ایستیم و اجازه نمی‌دهیم به آرامش و آسایش مردم خللی وارد شود.

کاکاوند خاطرنشان کرد: پلیس از تمامی ظرفیت‌ها‌ و توان خود در راستای مقابله با جرایم و برخورد با قانون‌شکنان استفاده خواهد کرد و مجرمان و متخلفان بدانند که هیچ گاه نمی‌توانند از نگاه تیزبین پلیس و قانون در امان باشند.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    اینا رو کی دستگیر کرد همون نیروی انتظامی که یکسری اغتشاشگر به سمتش سنگ و آتش پرتاب کردن.ویکسری خود باخته و وطنفروش از این اغتشاشگرا حمایت کردن.هیچ وقت آه دل بچه یتیم هاشون ولشون نخواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها