زمین گیر شدن سارق خودرو با شلیک پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از زمین گیر شدن یک سارق خودرو با شلیک ماموران پلیس در این شهرستان خبر داد.

زمین گیر شدن سارق خودرو با شلیک پلیس

سرهنگ علی قاسم پور گفت: ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی کرج در حین گشت زنی در خیابان برغان شهر کرج به سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و با استعلام پلاک آن متوجه شدند که خودرو دارای سابقه سرقت است که بلافاصله برای توقف و دستگیری سارقان وارد عمل شدند.

او با بیان اینکه سارقان با مشاهده پلیس اقدام به فرار کردند، افزود: در ادامه ماموران با تعقیب خودرو سرقتی پس از طی چندین کیلومتر ، در نهایت با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک به سمت خودرو سرقتی کردند که در این عملیات یکی از سارقان از ناحیه پا مورد اصابت گلوله پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج اضافه کرد: در این عملیات ۲ سارق خودرو دستگیر و ۲ خودرو سرقتی کشف شد.

سرهنگ قاسم پور در پایان با اشاره به عزم جدی پلیس برای مبارزه با سرقت، از شهروندان درخواست کرد تا با تجهیز خودروهای خود به عوامل بازدارنده از جمله دزدگیر و قفل پدال در تامین امنیت شهر و حفظ اموال خود کوشا باشند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    1

    اگر جواهرات سلطنتی متعلق به ایران درموزه نباش فقط میتواند کار بر و بچه هی قاچاقچی داخل باشد چون تا سه سال پیش بود و ربطی به 43 سال پیش نداره و یا سخنگوی دولت دروغ گفته و جواهرات سرجاشه.ریس موزه باید بصورت فیلم زنده اینها ر نشان بدهد تا مردم ایران با چشمان خود ببینند ویا موزه را همانند قدیم برای بازدید مردم باز کنند وگرنه معنایش دزدیده شدن در همین یکی دوسال اخیر بوده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها