طنازی های وسوسه انگیز زن ۲۸ ساله

پلیس مشهد روز گذشته و پس از یک ماه ردزنی های اطلاعاتی، زن جوانی را دستگیر کرد که مدعی است با شگرد طنازی های شیطانی، خودروی برخی رانندگان را می ربود و به مبلغ ناچیزی می فروخت.

طنازی های وسوسه انگیز زن ۲۸ ساله

حدود یک ماه قبل راننده 55 ساله ای به کلانتری نجفی مشهد رفت و از زنی شکایت کرد که در پوشش مسافر، خودروی پژو 405 او را ربوده است. این راننده میان سال درباره چگونگی وقوع ماجرا به افسر تجسس کلانتری گفت: از جمعه بازار منطقه الهیه مشهد زن جوانی را به عنوان مسافر سوار کردم تا به بولوار سرافرازان ببرم اما قبل از آن که به مقصد برسیم در خیابان سرافرازان از خودرو پیاده شدم تا آب میوه بخرم. هنوز سرگرم خرید بودم که ناگهان مسافر جوان پشت فرمان نشست و پدال گاز را فشرد. من هم متعجب و حیرت زده به کلانتری آمدم تا از سارق خودرو شکایت کنم!

در پی گزارش این ماجرای سرقت، بلافاصله گروه ویژه ای از نیروهای دایره تجسس با هدایت و نظارت مستقیم سرهنگ مهدی کسروی، رئیس کلانتری نجفی وارد عمل شدند و به ردزنی های اطلاعاتی پرداختند. بررسی دوربین های ترافیکی و انجام یک سری تحقیقات میدانی در نزدیکی جمعه بازار خودرو، چهره و هویت زن جوان را برای پلیس نمایان کرد و بدین ترتیب ادامه بررسی ها بر شناسایی مخفیگاه زن جوان متمرکز شد. پس از حدود یک ماه رصدهای اطلاعاتی بالاخره سرنخ هایی از «ز» به دست آمد که تجزیه و تحلیل آن ها نشان  می داد او در نیمه های شب قصد دارد با مرد جوانی در یکی از کافه های مشهد ملاقات کند. به همین دلیل نیروهای کارآزموده تجسس بی درنگ، در اطراف کافه مذکور حضور یافتند و در پوشش های مبدل به انتظار وی نشستند. طولی نکشید که زن جوان وارد کمین پلیس شد و قبل از آن که فرصتی برای فرار پیدا کند، دست بندهای قانون بر دستانش خودنمایی کرد.

با توجه به حساسیت موضوع، این زن جوان به مقر انتظامی انتقال یافت و مورد بازجویی های تخصصی قرار گرفت. او که سعی می کرد خود را بی خبر از ماجرای سرقت های خودرو نشان دهد، مدام گلایه می کرد که مرا اشتباه دستگیر کرده اید! اما وقتی با اسناد و مدارک موجود در دایره تجسس رو به رو شد، دیگر لب به اعتراف گشود و راز خودرو دزدی با طنازی های شیطانی را فاش کرد.

«ز» گفت: زندگی فلاکت بار من از زمانی که معتاد شدم در مسیر بیراهه قرار گرفت و برای تامین مخارج اعتیادم مجبور بودم سرقت کنم! یک بار پرایدی را از منزل یک جوان هوسران به سرقت بردم و آن را به زنی تحویل دادم که مدتی در منزل او زندگی می کردم. آن زن هم مبلغ اندکی به من داد و بعد هم فهمیدم که او پس از مدتی استفاده از پراید، آن را در بیابان رها کرده است که خودرو توسط پلیس کشف شد و در اختیار مال باخته قرار گرفت.

از آن روز به بعد تلاش می کردم طوری رفت و آمد کنم که شناسایی نشوم.

متهم به سرقت خودرو در ادامه اعترافاتش افزود: بعد از این ماجرا بود که به منطقه الهیه نقل مکان کردم و با مرد دیگری آشنا شدم که مالخران خودرو را می شناخت و می توانست خودروهای سرقتی را برایم آب کند!

این بود که دوباره تصمیم به سرقت خودرو با شیوه طنازی های شیطانی گرفتم و سوار خودروی مردی حدود 60 ساله شدم. بعد از آن که با هم درددل کردیم، او مرا به سوی بولوار سرافرازان برد که یکی از دوستانش در آن منطقه سکونت داشت.

وی ادامه داد: اگرچه قصه ای که شاکی درباره چگونگی سرقت خودرواش می گوید حقیقت ندارد اما من در یک فرصت مناسب سوئیچ خودروی او را برداشتم و آن را به سرقت بردم.

سپس به پاتوقی رفتم که با صاحبخانه ام قرار گذاشته بودم تا مرا نزد مالخر خودرو ببرد. ساعتی بعد به همراه آن جوان، عازم بولوار توس شدیم. جایی که مالخر مذکور در آن جا گاراژ داشت.

او خودروی پژو 405 را به مبلغ دو میلیون تومان از من خرید و من هم همه مدارک شناسایی مالباخته را از درون خودرو برداشتم و به سطل زباله ای انداختم که در گوشه گاراژ بود. ولی در دقایق اولیه بامداد امروز (دیروز) دوباره با صاحبخانه ام که فردی سابقه دار است، در همان کافه قرار گذاشتم که ناگهان خودم را در محاصره نیروهای انتظامی دیدم و دستگیر شدم.

گفتنی است، به  دنبال اعترافات زن 28 ساله و با توجه به احتمال از بین رفتن آثار جرم در مخفیگاه مالخر خودروهای سرقتی، بلافاصله گروه عملیاتی  افسران دایره تجسس با فرماندهی مستقیم سرهنگ کسروی به طرف بولوار توس حرکت کردند.

نیروهای انتظامی که از دستورات خاص و راهنمایی های سرهنگ احمد نگهبان (رئیس پلیس مشهد) بهره می بردند، پس از دریافت مجوزهای قضایی و با رعایت موازین شرعی و قانونی وارد گاراژ مذکور شدند اما تنها به بقایایی از قطعات خودروی پژو 405 دست یافتند که به طور کامل اوراق شده بود.

مالخر یاد شده، حتی اتاق خودرو را نیز قطعه قطعه کرده و چیزی از خودروی سرقتی باقی نگذاشته بود. در همین حال مدارک شناسایی و مالکیتی خودرو نیز از درون سطل زباله ای کشف شد که زن جوان در بازجویی ها به آن اشاره کرده بود.

با توجه به این که احتمال می رود سرقت های دیگری با این شیوه رخ داده باشد و شاکیان برای حفظ آبروی خود ماجرای سرقت را به گونه دیگری گزارش کرده باشند، تحقیقات افسران دایره تجسس با دستورات ویژه قضایی برای ریشه یابی جرایم احتمالی دیگر همچنان ادامه دارد.

شایان ذکر است سرگذشت این زن جوان در ستون «در امتداد تاریکی» امروز صفحه حوادث درج شده است.

منبع: خراسان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • موسوی
    0

    ز؟؟؟ ز یعنی چی؟ یعنی اینقددددرررر ای خانم دزده مهمه که حتی حاضر نشدین اسمش و بگین؟ ای خاک بر سر همشون،،،، اینا رو باید توی شهر گرداند و رسوا کرد تا شناخته بشن،، بی شرف ها

    نظرات شما -
    • 0

      دارن پیشرفت می کنند! به جای اینکه نام اون فرد اگه زهرا زینب و اینا باشه بیان بنویسند سودابه و سوگل و اینا به شیوه ب ز خودمون که روزی روزگاری بابک زنجانی بود برا خودش اینا هم میشن ز!

  • ناشناس
    0

    ای ناقلا کی می ره برا مسافرش آب میوه بخرد اگه یه مرد بود بازم می خریدی !!!
    حقت بوده ماشینت را اوراق کردن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      به چه نکته ظریفی اشاره کردید شما! دیدم نوشته بود یه عده از شاکیان برای حفظ آبروی خود یه جور دیگه سرقت رو گزارش کردند!!!! پس بگو چی بوده داستان! می بینم که رودست خوردند از یه ضعیفه!

  • ناشناس
    0

    عیبی نداره خدایی یه کمی منصف باشیددلش حال و هوای اون قدیم قدیما کرده نو گه میاد به بازار کهنه میشه چی.....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها