شناسایی ۷ نفر از متخلفین قطع درختان اکالیپتوس دره شهر

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دره شهر از شناسایی ۷ نفر از عوامل قطع درختان اکالیپتوس در حاشیه جاده و پارک‌های اطراف شهر خبر داد.

شناسایی ۷ نفر از متخلفین قطع درختان اکالیپتوس دره شهر

آرش مزبانی، گفت: تمامی نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان به صورت شبانه روزی مشغول گشت و پایش در اراضی ملی و مراتع حوزه استحفاظی هستند که در صورت مشاهده کوچکترین تخلف و اقدام به تصرف، قاطعانه با متخلفین  برخورد قانونی می‌کنند.

وی افزود: در پی گزارشات مردمی مبنی بر قطع درختان اکالیپتوس درحاشیه جاده و پارک‌های اطراف شهر نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی بصورت نامحسوس و از طریق عوامل همیار نسبت به شناسایی ۷ نفر از متخلفین اقدام نموده و برای آنان پرونده قضایی تنظیم وبا همکاری دستگاه قضایی و از طریق نماینده حقوقی درحال رسیدگی می‌باشند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دره شهر از مردم طبیعت دوست درخواست کرد: که در صورت مشاهده هرگونه آسیب رساندن به طبیعت و تخریب و تصرف اراضی ملی، باگرفتن عکس و یاداشت پلاک خودرو‌های متخلف موارد را از طریق سامانه ۱۵۰۴ به عوامل یگان حفاظت که به صورت شبانه روزی از طریق این سامانه نیز مشغول پایش لحظه‌ای اراضی ملی ومراتع استان هستند، گزارش دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها